20 lip 2015

Nowy wygląd bloga ~

Po małej usterce wracam z postem ;_; Arcik musiał iść na lewo, bo blog mnie nie lubi T___T Mści się pewnie za tę ostatnią przerwę (albo za to, że go obciążam zbyt częstym wrzucaniem opowiadań xD)

Jak Wam się podoba szablon? :D Wykonała go dla mnie CLD, za co jej baaaardzo dziękuję, zwłaszcza, że miała z nim nie mało problemów ;_;

Tak jak obiecałam poprzednio, na nagłówek wybrałam art z MidoTaką ^^ Kto go rozpoznał? :D To ten, który zainspirował mnie do napisania "Melodii"! ♥

Czekam na Wasze opinie *3*
___________________________________________

Dostałam kolejnego FanArta do opowiadania "Ciernie"! *-*
Jest tak piękny, że nie mogę się na niego napatrzeć! Musicie go zobaczyć!

FanArty ( to ten na końcu, od Flan.ono~ ♥)

12 komentarzy:

  1. Whaaah, mi się tu podoba~! *^* Czuć zapaszek, jak gdyby otwierało się taką wirtualną biblioteczkę. Szablonik prosty, schludny, ale to tylko na plus ♥ GUDDŻOBCLD~!
    Trochę ciężko przestawić się na spis opek po lewo... nie, zara *obczaja* ...

    ...

    Po prawo, rzeczywiście, mój błąd x"D
    Ten typowy nieogar tsubaki...

    no to hm... spadam i do następnego~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak z innej beczki, Twoj zacny mężu wygląda, jakby przyciął sobie erekcję drzwiami czy coś... x"D

      Usuń
    2. Cieszę się, że się podoba! :D CLD też się na pewno cieszy! XD
      Ano, blog nie miał być krzykliwy, tylko taki spokojny i bardziej uporządkowany, no bo w starej wersji miałam straszny bałagan, człowiek nie wie za co się wziąć ;___;
      A Kagamiś jest w szoku, bo znowu zmieniłam szablon xD Poza tym lubię jego miny *3* ♥
      Do zobaczonka, mam nadzieję, pod jakimś opkiem, bo ja wiem, że nie komentujesz ich coś ostatnio ☺ *psychiczny uśmiech*

      Usuń
    3. Taaa, cieszę się, cieszę, choć strasznie dużo pierdolenia się było z tym szablonem. Myśl na dziś - blog Yuuki jest przeklęty i usilnie walczy z wszelkimi modyfikacjami CSS-a.
      *wyjmuje krucyfiks i odprawia egzorcyzmy*

      Usuń
  2. Śliczniutki :3 to była moja pierwsza myśl xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt zamierzony ♥ Cieszę się, że się podoba! ^^

      Usuń
  3. Łaaa....!! ^^ nie poznałam!! serio! ale świetnie zrobione!! <3 CLD jesteś świetna!! :D Yuuki-tan też :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *kłania się, kłania, zamiata pedalską grzywką podłogę*

      Usuń
  4. Gdzie są opowiadania postać x czytelniczka czy usunęłaś z bloga ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajnie o nich zapomniałam xDD Już wrzuciłam ^^

      Usuń
  5. Piękny szablon. Wszystko jest takie przejrzysta i poukładane. Nic tylko się zachwycać. A art naprawdę śliczny. Naprawdę mi się podoba mimo że szczerze nie przepadam za postacią Shintaro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski szablon *bije brawa dla CLD*

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń