8 kwi 2016

Pyrkon z ostatniej chwili!

Witajcie, kochani! ;_;

Wierzcie, albo nie... ale na śmierć zapomniałam o Pyrkonie ;__; Wchodzę sobie dzisiaj na fejsika, paczę - a tam przypomnienie o wydarzeniu Waneko-Kotori-JPF na... DZISIAJ! ;_; Masakra, ale żem się wystraszyła xD A ja nieuszykowana! D:

Z racji tego, że miałam szwendać się po Pyrkonie z moją przyjaciółką, lecz ona nie jest w stanie przyjechać - wybieram się na Pyrkon tylko dzisiaj D: Więc jeśli ktoś chce mój autograf sobie ze mną pogadać, będzie miał możliwość tylko dziś, w godzinach... myślę, że między 15:00 a 18:00? xD

Jakby nie patrzeć, jadę tylko na mangowe zakupy ;_; No i może trafią się jakieś fajne gadżety xD

Do zobaczenia! >///<

12 komentarzy:

  1. Jak znajdziesz czas to spotkaj się ze mną, będę całe trzy dni >.< Tylko nwm jak miałybyśmy się zgadać, więc może zaproś mnie na fb? Nazywam się Ania Ameba Kubiak (zero dyskrecji xD), raczej nie ma takich wielu, a z chęcią bym się z tobą spotkała *^*

    OdpowiedzUsuń

  2. Czemu nie mogę tam być?
    Porwałabym Cię, przetrzymywała w nieużywanym pokoju i musiałabyś dla mnie pisać... i pisać... i pisać... No czasami może byś mi jeszcze woliery posprzątała od zwierzaków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hohoho, Ty myślisz, że to byłoby tak łatwo? Miałabym swoje warunki xD Dajesz mi posiłki, kiedy chcę, kupujesz mangi, udostępniasz internet, telefon, ze mną w pokoju ma być mój mąż Kagamiś, mają być w nim LUKSUSY... wtedy możemy podyskutować xD

      Usuń
    2. Jeść musi każdy, więc akceptuję. Mangi - sama bym skorzystała- akceptuję. Internet- i tak mam wifirifi. Luksusy- jak będziesz ładnie pisać to będa nagrody :P
      Co do męża: może z moim by trochę pograł i bym miała święty spokój :P
      Widzisz jaki ugodowy porywacz ze mnie :D

      Usuń
  3. Ooo, a sama miałam jechać w tym roku na Pyrkon, ale niestety pewne zdarzenia mi to uniemożliwiły. M.in to, że jestem chora i czuję się jak Kagami na widok psa czyli krótko mówiąc - źle ;<
    Ale baw się dobrze i zbieraj inspiracje! ^-^
    Pozdrawiam cieplutko~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, biedulko ;_; Kuruj się tam ładnie ;_; Nie ma co żałować, Pyrkon będzie i za rok, i za dwa lata - i w każdym kolejnym, coraz więcej atrakcji! :D

      Usuń
    2. No, ale przynajmniej wykorzystałam wolny czas i zabrałam się za pisanie swojego pierwszego opowiadania z KnB. To przez Ciebie ^-^ zainspirowałaś mnie~

      Usuń
    3. Ooo, to bardzo się cieszę *-* Jeśli gdzieś opublikujesz, to daj znać, z chęcią looknę ^^

      Usuń
    4. Proszę bardzo ~~~> knotori.blogspot.com
      Lookaj do woli ^-^

      Usuń
  4. Wah, nie potrafiłabym zapomnieć o konwencie xd Jak mam na jakiś iść to planuje wszystko ładnie, szczelnie i nie ma bata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia, co tutaj robię ;_;
    Ale lubię KnB! x]
    I lubię zboczone rzeczy...hihihi
    ...Idę czytać Twoje wypociny

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń