11 cze 2017

Obywatele tego bloga!

Kochani czytelnicy!

Przychodzę do Was z poniekąd dziwnym pytaniem/dziwną prośbą. Otóż - czy ktoś z Was posiada może na swoim komputerze czy też laptopie screeny mojego bloga? Albo zdjęcia. Chodzi mi dokładnie o screeny, na których widać szablon mojego bloga, nie ten dzisiejszy, ale te dawniejsze. Kiedyś np. miałam szablon z okładką "Bezsenności Tokio", innym razem... jakieś tam inne xD Jeżeli jesteście w posiadaniu takich screenów bądź zdjęć, bardzo ładnie proszę o podesłanie mi ich, najlepiej na e-maila:

sutourihon@gmail.com

Albo w wiadomości na moim fanpage'u :)

Dziękuję! ♥

2 komentarze:

  1. Mina Kuroko idealnie odzwierciedla moje zdziwienie :D
    Gdybym wiedziała, że będziesz w przyszłości potrzebowała screeny swoich szablonów to bym zrobiła bez zastanowienia, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama wpadłam na to dopiero dzisiaj, bo chciałam zrobić takie wspominki, gdyż dziś jest rocznica bloga xD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń