6 lis 2014

Nadchodzi mój mąż...xD [ Czytelnik x Kagami ]

WCALE NIE PISAŁAM TAK, JAKBYM CZYTELNIKIEM BYŁA JA SAMA, WCALE xD

Myślę, że wyszło o niebo lepiej niż paring z Kisiaczkiem...xD ( Nie, wcale nie dlatego, że to mój mąż! >_< )

Mam nadzieję, że Wam się spodoba : 3

A ponieważ dostaję sporo pytań, uprzedzam, iż następne "Czytelnik x ....." szykuję z:
1. Akashim
2. Shin-chanem
3. Takao

A potem, w zależności od weny, pozostanie mi Muraś ( chyba, że nie chcecie? xD ), Himuro, Kasamatsu, może Imayoshi <myśli>. Zobaczy się! ^^ Jeśli chcecie kogoś POZA Kiseki no Sedai, to piszcie śmiało w komentarzach, postaram się dostosować :3

Życzę miłego czytania i z niecierpliwością czekam na opinie <3


Densuke       ( tytuł wyjaśniony na końcu opowiadania )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń