7 wrz 2016

bla bla bla

Z racji tego, że póki co mogę publikować tylko "Mechanizm uczuć", nie mam pomysłu na tytuły postów :') Następne pewnie będą przedstawiać kropki, przecinki, i inne znaki możliwe do wykonania na klawiaturze :')

Ciekawa jestem, czy moje stare czytelniczki, które wolały KnB i HQ, nadal tu są...? xD Pewnie większość zagląda, widzi tylko Jean x Marco, i odchodzi :')

No ale, jak już mówiłam gdzieś na dole, rady na to nie mam. Teraz pracuję, więc nie mam tyle czasu co we wakacje, co najwyżej w dni wolne, a w takie też trzeba załatwiać sprawy i... no wiecie xD

Zapraszam do czytania! ^^

Mechanizm uczuć
Rozdział dziewiąty

7 komentarzy:

  1. Ja jestem :D Czytałam fanficzki KnB, ale czytam dalej. A Jean x Marco wielbię, czemu miałabym nie czytać? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jean i Marco to jeden z moich ulubionych shipów z SnK, ale chwilowo nie mam na niego 'weny', więc zaglądam i czekam na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melduję, ze pozostalam na posterunku! Jak na mnie mogłabyś pisać Kubusia Puchatka z Prosiaczkiem a i tak bym została <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mogłabym odejść ;)
    Czytam nadal i nie mam absolutnie nic przeciwko Marco i Jeanowi ^^
    Nie martw się codziennie nabijam ci tyyyle wejść, że sama nie masz pojęcia, lubię czytać twoją twórczość i mam kilku faworytów wśród opowiadań, do których lubię wracać więc nawet jak nie ma niczego nowego to czytam to co zostało wydane i zniknęło w mrokach dziejów :)
    Pozdrowionka i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście uwielbiam Shingeki no Kyojin, ale nie trawię parringu Jean x Marco. To prawda, że akurat teraz nie czytam, a jedynie zaglądam na bloga, ale możliwe, że wkrótce przeboleję MidoTaka albo właśnie Jean x Marco. Ale najbardziej to już nienawidzę AoKise i do tego raczej nigdy się nie przekonam XDDD
    Ale mimo wszystko, uwielbiam twoją twórczość, Yuuki-senpai ^^
    Pozdrawiam i życzę weny na AkaKuro~
    'Kazu aka Ola

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń