24 wrz 2016

"Miłość" i "Szczęściarze"

Dziś przeczytałam dwa kolejne opowiadanka konkursowe, więc oto je dla Was wrzucam c: Jeśli dam radę, to jutro dostaniecie kolejne, a w przyszłym tygodniu wrzucę na pewno kolejny rozdział "Mechanizmu uczuć" i "Zanim odejdę" c:

Staram się też pisać zwykłe one-shoty, ale za cokolwiek się biorę, mam tyle pomysłów, które tego dotyczą, że mi pasuje bardziej na opowiadanie rozdziałowe... Tak właśnie było z "Zanim odejdę" - miał być 2-shot, a jednak wyszła rozdziałówka xD

Tymczasem zapraszam Was do przeczytania jednego Aomine x Kise pod tytułem "Miłość" autorstwa Mine Izuki, oraz jednego Bokuto x Kuuro pod tytułem "Szczęściarze" autorstwa Rudy Meminger, którą znajdziecie także na Wattpadzie c:


Miłość (Mine Izuki)

Szczęściarze (Rudy Meminger)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń