29 lis 2016

Pora wyjaśnić sobie sprawy...

Witajcie, kochani! c:

Tym, którzy zaglądają tylko tutaj przypominam, że żyję i mam się całkiem dobrze i wróciłam do pisania "Mody na Uke" na moim drugim blogu, na którego zapraszam c:

Druga sprawa - dziś przychodzę do Was z nowiutkim rozdziałem "Mechanizmu uczuć". Sądziliście pewnie, że o tym zapomniałam, ale nie xD Co prawda wena chwilowo mi się na to kończy (wena, a nie pomysły, bo pomysły mam xD), ale dam z siebie wszystko, żebyście dostali w ogóle cokolwiek ode mnie xD

No i trzecia sprawa - mam do Was pytanie ☺ Na Wattpadzie już zapytałam, ale chcę także Waszych odpowiedzi tutaj - chodzi o anime Haikyuu!! Jaki pairing widzielibyście w zestawieniu sado-maso? Zastanówcie się dobrze i napiszcie mi kto powinien być sado a kto maso c: Czekam na Wasze opinie!

Tu pod tym postem mi piszcie, proszę c:


Mechanizm uczuć
Rozdział dwudziesty pierwszy

11 komentarzy:

  1. A co byś powiedziała na Kuuro(S)x Kenma(M)?
    Ogółem jest to jeden z moich ukochanych paringów z HQ nieważne w jakiej postaci ( szkoda tylko, że jest tak mało dovrych opowiadań z nimi ;-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... No ciekawe, ciekawe. Sama lubię Kuroo x Kenme, ale tak szczerze to jest to jeden z trudniejszych pairingów D:

      Usuń
  2. Zgadzam się z powyższym - też chcę Kuroo i Kenmę :D
    Ale też myślę nas Kuroo i Tsukkim (wiadomo kto sado i maso, no nie? Kei uke foewa) lub Lev i Yaku ^-^ Lev i Yaku to taki zajefajny ship, że aż szkoda, iż ma tak mało fanfiction ;______;
    ~MiałoTakByć/megg
    Ps. Ja tu wciaż zaglądam, mimo braku komentarzy - ja po prostu czekam na zakończenie MU, żeby je przeczytać w spokoju XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o sadomaso to w tym klimacie najbardziej widzę Kuro (s) i Kenmę (m), i muszę przyznać, że z chęcią przeczytałabym coś takiego!
    A teraz lecę przeczytać MU!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuroo sado i Kenma maso albo jeszcze Iwazumi sado i Oikawa maso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podbijam sado Kuroo i Tsukki maso!!! *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię... wróć, kocham KurooKena, ale nie dość, że to trudne, to jeszcze sama postać Kenmy według mnie nie pasuje na masochistę.
    Pomyślałam, że podzielę się za to pomysłem na YamaTsuki... Byłoby trochę zaskakująco zobaczyć nową twarz Yamaguchiego.
    (Nasuwa mi się wyrażenie pisiont twarzy ale uznajmy, że tego nie było. xD)
    Co by ci tu jeszcze podrzucić.
    MatsuHana <3 Tak ich mało.
    Niby są jeszcze inni, ale co ci będę podrzucać coś co mi nie pasuje~ xD
    Poza tym przy komentarzach na tym blogu zacina mi stronę. Chyba sam blog sprzeciwia się tym paringom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podbijam KurooKen, ale jeżeli to nie odpowiada to może IwaOi?

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie ciekawi jak by wyglądał paring KageHina gdzie Hinata jest sado, a Kagayama maso :D Nie potrafię sobie yego wyobraźić, więc może yuki będzie umiała. Oczywiście Hinas mimo roli sado może też być uke...chyba :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem za KurooKen, najlepsiejszy paring moim skromnym zdaniem xD ♥ Mam też wizję Bokuto[S] x Akaashi[M], to by było piękne *o* [chociaż trochę trudno mi wyobrazić sobie Bokuto w roli sadysty xD] Albo IwaOi, gdzie Iwaizumi nie jest ciepłą kluchą jak w większości opowiadań, które czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Owww... ja jestem całym serduszkiem za TsukiYama, ale IwaOi też jest życiem <3
    Powodzenia wgl z sadomaso XD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń