31 gru 2016

Urodziny Sawamury! ♥

Witajcie, kochani! ♥

Dawno mnie nie było na tym blogu, bo żyłam "Modą na Uke", ale dziś to się zmienia! Dziś mamy dwie wyjątkowe okazje do świętowania! Pierwsza i mało ważna to Sylwester, a druga, znacznie ważniejsza i poważniejsza - to urodziny Sawamury Daichiego, czyli jednego z moich osobistych ulubieńców, muahahaha!

Z okazji urodzinek Daichiego udało mi się skończyć długie jak cholera opowiadanie, nad którym pracowałam już od jakiegoś czasu... Pairing to oczywiście Sawamura x Sugawara, no bo jakżeby inaczej XDD Stron ma tyle co grudzień, czyli 31 xD (licząc A4). Także no... macie sporo czytania xD

Na święta nie składałam Wam życzeń, no ale dzisiaj to już naprawdę wypada... xD Dlatego, uwaga, Yuuki zbiera się w sobie i... ekhem!

Na nadchodzący Nowy Rok życzę Wam wszystkim przede wszystkim zdrowia (bo mi go obecnie brakuje, straciłam głos i popadłam w syropholizm). Pozostałe standardowe rzeczy (takie jak pomyślność, szczęście, miłość...) sobie daruję ☺ Kogo to obchodzi ☺ Liczy się yaoi ☺ TYLKO yaoi ☺ Dlatego życzę Wam, żebyście dostali w swoje łapki mnóstwo świetnych yaoi, a Ci co tworzą - żeby mieli dużo weny na yaoi ☺

A tak skoro przy yaoi jesteśmy to polecam Wam koreańską mangę "Killing Stalking", gdzie główni bohaterowie wyglądają jak Levi i Jean, gdzie jest dużo brutalności i krwi (bo Jeaneczek jest psycholkiem) a ów główni bohaterowie mają na imię OH i BUM xDDD
Dziś podesłała mi tę mangę przyjaciółka i jestem zachwycona ☺ Mój psychiczny umysł tym bardziej ☺ Może coś z tego będzie ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☻

Dobra, koniec tego pitu-pitu! Zapraszam do czytania tego długiego opowiadania - macie go na cały miesiąc xDD


SawaSuga
Między nami


Szczęśliwego Nowego Roku, pysie! \\(*-*)// ♥

2 komentarze:

  1. Killing Stalking jest przegenialne :)
    Ubolewam tylko, że na razie mogę je przeczytać tylko do 12 rozdziału ( chociaż fifarafa, w kolorze i wgl xD)
    Dziękuję za rekomendację i miejmy nadzieję, że nie skończy jak Ote o Haishaku, urwane w połowie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zajrzałam na to Ote o Haishaku i bosz, świetne ;_; i to nawet nie w połowie urwane, a w początku :'''''') Kurde, szkoda, chcę wiedzieć co dalej xD

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń