8 lis 2017

Ho... Hogwart?! D:

Tak~!

Kochani moi! W przerwie między twórczością z Kuroko na Basket, a... twórczością z Kuroko no Basket xD... zachęcam Was do zerknięcia na moje krótkie, 13-rozadziałowe opowiadanie z pairingiem Syriusz x Remus.

W sumie jest to bardziej moja osobista wizja tego, jak huncwoci się poznali, jak wyglądał ich pierwszy rok w Hogwarcie, jak i kiedy i co Syriusz zaczął czuć do Remusa... yy, no przeczytacie sobie opis, a resztę przeczytacie w rozdziałach xD

Oczywiście, zdaję sobie sprawę z tego, że u mnie fanfick z Harry'ego Pottera w żaden sposób się nie przyjmie, ale i tak chciałam się nim z Wami podzielić! D:

Jeśli się będziecie nudzić, to czytnijcie sobie, opinię zostawcie, i takie tam~ Zakończenie będzie mocno otwarte i raczej nie będzie kontynuacji, bo pisałam to pod wpływem nagłego natchnienia, a wolę się skupiać na KnB i HQ xD

Ale i tak zapraszam xD Jest się z czego pośmiać, jest się czym zauroczyć xD (tak sądzę)



Nox!
1. Hogwart Express
(drugie opowiadanie w moim całym zbiorze, gdzie tytułuję rozdziały, shock! xD)

4 komentarze:

Łączna liczba wyświetleń