1 gru 2017

Koniec bloga?! D:

Hej, kochani!

Mam... cóż, dość spory problem z moim blogspotem.

Mianowicie, nie wyświetla mi się w ogóle menu, nie licząc postów. Zniknęła mi sekcja komentarzy, statystyk, nawet ustawień. Rozdziały publikowałam jako Strony i teraz nie mogę tego zrobić, nie mam pojęcia czemu ._. Nie dostałam żadnego e-maila od blogspota. Blog nie został zablokowany, bo nigdzie nie wyświetliła mi się taka informacja (ani trójkącik przy tytule mojego bloga w spisie), wobec czego nie mam nawet jak się odwołać. Wyczyszczenie ciasteczek też nie pomogło.

Napisałam już do blogspota, będę czekać za odpowiedzią, ale do tego czasu... nie mam jak publikować rozdziałów. Jasne, mogę w poście, ale nienawidzę tego, bo wtedy na stronie głównej jest cały spam tekstem, a nie po to zrobiłam zakładki z opowiadaniami, żeby bawić się teraz w postowanie :/

Może to jakaś chwilowa usterka, ale kiedy zaktualizowałam losowy rozdział opowiadania, na ułamek sekundy pojawiło się menu, po czym szybko zniknęło :/

A może Wy się na tym znacie i macie jakieś pomysły, co mogłabym jeszcze zrobić? Bo zaczynam popadać w lekką depresję ;_;


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń