21 sie 2018

NOWOŚĆ! NOWOŚĆ! NOWOŚĆ!

O rany, kochani, ależ jestem podjarana! ;___;

Wpadłam dzisiaj na nowy pomysł na nowy projekt i zaraz wzięłam się do działania, pisania, planowania, ogarniania tematu! Znając mnie, pewnie zaraz to zawieszę, ale póki mam wenę i chęci, to pragnę się tym z Wami podzielić. CHRZANIĆ TERMINOWOŚĆ! CIERPCIE ZE MNĄ, CZEKAJĄC NA MOJĄ WENĘ XD (Już i tak to robicie, bo MnU)

Jezu, jak ja dawno nie czułam tego uniesienia ;_; Nie macie pojęcia jak to cudownie, czuć jak we mnie latają te gejomotylki i oddech więźnie (?) mi w cyckach! ;_;

No dobra, muszę się opanować, ekhem! Teraz zapraszam wszystkich do czytanka, chyba jeszcze w tym tygodniu dam nowy chapterek, na razie musicie się zadowolić takim oto prolodżkiem c: Postanowiłam przy okazji spróbować czegoś nowego i nie mam bladego pojęcia, jak przyjmiecie ten styl - napiszcie koniecznie, co sądzicie!

A teraz już naprawdę zapraszam do czytanka ♥


Na wieki wieków
(link do opisu i tam link do chapterka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń