21 paź 2018

Odcinkowe, okrągłe urodziny Mody na Uke!

No, jeszcze nie teraz, ale już nie długo! Kolejny odcinek to okrągła seteczka - aż tyle odcinków już
napisałam, a każdy po plus minus 10 stron ;_; Przecież to jest, kurcze, dzieło mojego życia! To jak dwa tomy "Cierni" i dodatek w postaci "Anarchii"! XD

ILE JA ŻYCIA STRACIŁAM NA PISANIU TEGO! ;_;

....

Niczego nie żałuję *-*

Kochani! Jeżeli macie ochotę, to do opublikowania setnego odcinka "Mody na Uke" z radością przyjmę prezenty i upominki - w każdej postaci! ♥ Wierszyki, piosenki, fanficki do "Mody na Uke", albo arty. Jeśli się tego zbierze (a wiem, że jest spooooro fanów tego opowiadania), to opublikuję (oczywiście za Waszym pozwoleniem) niektóre prace ♥

Uważam, że to byłby świetny dodatek do całości!

Tymczasem zapraszam na nowy odcinek!



Moda na Uke
Odcinek 99

1 komentarz:

  1. YUUKI-SENPAI DAJ MI JESZCZE JUTRO SKONCZE TEN RYSUNEK DOBRZE?!
    ~Rin Akashi

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń