8 sty 2019

JA ŻYJĘ!

Ha!!!

Myśleliście pewnie, że umarłam, co?! Że w końcu przestanę się znęcać nad Waszymi umęczonymi serduszkami, kąpać się w Waszych łzach i napawać się Waszą irytacją i Waszym cierpie...

Dobra, bez przesady.

Ale HA!!!

Otóż nie. Otóż żyję. Otóż mam się dobrze i mam dla Was kilka info (nie licząc tego, że żyję).

Chcę Wam powiedzieć, że to wcale nie tak, że się obijam. Zostałam mamą. Tak. Mam dwóch synów, Welesa i Peruna. Gatunek - szczur. Kiedyś wrzucę Wam ich zdjęcie ♥ Zabierają mi trochę cennego czasu, który powinnam poświęcać Wam, ale i tak zaznaczam, że się nie obijam.

Pracuję obecnie nad dwoma projektami. Jeden z nich to AkaKuro na miarę "Cierni" i "Anarchii", które ma za zadanie podbić Wasze serca i je znisz- ekhe ekhe ekhe! A drugi projekt to giga-projekt, którego tajemnicy uchylę rąbka.

Projekt ten to... opowiadanie interaktywne! A w zasadzie to story game, czyli gra w postaci
opowiadania, gdzie przybierzecie postać głównej bohaterki (inaczej się niestety nie da :<) i będziecie sami dokonywać wyborów. Gra będzie miała oczywiście postać fanficka KnB, i będzie czymś w rodzaju Czytelnik x Postać, tyle że musi być jedna postać, bo inaczej to bym pracowała nad tym do usranej śmierci.

Będę grę aktualizować, dodawać różne nowe rzeczy - mam dużo pomysłów!

No i staram się też skończyć "Na wieki wieków".

Także no, nie obijam się i będę miała dla Was dużo fajnych rzeczy xD
To wszystko na dziś!
Czekajta na nowe wpisy ♥

9 komentarzy:

  1. Olaboga, a kto to, a co to. Cieszę się, że jednak żyjesz. Pozdrów synów. XD Nie moge się doczekać nowych projektów, moje serce od dawna nie doznało takiej dawki cierpienia i bólu. Oprócz istnienia. Chociaż ostatnio me serce kamienieje, jak widzę opowiadania KnB na wtt. Niektóre mocno bolą.

    Czekam na aktualizację,
    pozdrawiam i życzę weny.
    No i szczęśliwego nowego roku. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowię, pozdrowię, a ja i Ciebie pozdrawiam, moja droga. A cóż to się dzieje z tymi opowiadaniami? D: Słyszałam coś o niejakim Rakpadzie, czy to to, co się właśnie dzieje?

      Usuń
  2. Wróć doo mnieee
    Żal za siebie rzuć
    Wróóć doo mnieee
    Bo ja
    Wciąż pamiętam
    Ciebie
    Z tamtych lat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kyaaaaa! Nowy rok nowe działania :3 Dużo miłości dla synków <3 Na bogów! Już nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już prawie spisalam cię na straty xD
    Jak się mi mordka cieszy że coś tu się zadzialo <3
    Czekam z niecierpliwością na wdrozenie w życie postanowień spisanych w powyższym poście ^^
    Synkow z gatunku rattus rattus gratuluję i mam nadzieję że będą się zdrowo chować i nie walczyć między sobą tak jak ich imiennicy xD
    Pozdrowionka dla całej rodzinki i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No heeej : D Gdzie na straty, mnie?! Przecież ja zawsze do Was wracam ♥ Nieważne, ile trwa moja przerwa xD

      A szczurki na całe szczęście się polubiły i tylko dla zabawy się podgryzają, z tego co zaobserwowałam ♥ Aczkolwiek pilnuję, żeby się nie kłóciły xD

      Ja również pozdrawiam i dziękuję za pozdrowienia i do następnego ♥

      Usuń
  5. Przychodzę tutaj nie nie dość, że rozdział "Na wieku wieków" to jeszcze taka miła informacja o nowych projektach! Jestem ciekawa obu z nich ♥

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń