27 sty 2021

Czytelnik x ... Madara O_O

Hejka, kluski ♥


Kojarzycie na pewno, że pośród wielu pięknych artów m.in. z fanficków, artyści często wrzucają same szkice, czyli tylko takie zarysy sylwetek, jakieś krótkie, szybko nabazgrane historyjki.

To samo będzie z tym shotem xD

Gdzieś tam między graniem w genshina, a próbami życia w realnym świecie, oglądam sobie od nowa Naruto Shippuden. I nieważne, kto co sądzi - ja zawsze lubiłam i zawsze będę lubić Madarę (tego "teraźniejszego", przy czym wiecie, spoilery i te sprawy).

Tego "szkicu" fanfickowego nawet nie tytułuję, bo nie mam pomysłu jak, ale jeśli Wy macie, to dajcie znać xD W każdym razie dla odmiany jest to hetero 18+ i w dodatku czytelnik x postać, bo tak jakoś mi się zachciało O_O Trochę też inne, niż moje dotychczasowe czytelnik x postać, bo niepisane w 1 os.

Niemniej mam nadzieję, że się spodoba :) 

Miłego czytanka i jakby co - są spoilery!


Czytelnik x Madara

4 komentarze:

  1. Też ostatnio powtarzam Shippuuden */\*
    Ale ja jestem zdecydowanie największą fanką Gaary... Mam coś do chłodnych osób, którym brakuje miłości \(^o^)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaarę też bardzo lubię ♥ Wyprzytulałabym go xD Ale Madara też się wpisuje w Twoje gusta w takim razie! :D Jest chłodny i zdecydowanie brakuje mu miłości xD

      Usuń
    2. Ich wszystkich ktoś powinien przytulić 😂❤️

      Usuń
  2. Fiu fiu! Aż mi się goręcej zrobiło, a jestem dosyć mocno chora xD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń