10 mar 2022

Kiedy znajdujesz dziwne rzeczy na swoim komputerze...

Zaskakujące rzeczy można czasem znaleźć na własnym komputerze... xD 


Wiecie co, tyle już w swoim życiu napisałam fanficków, że czasem po prostu zapominam o jakichś bardzo, bardzo starych. Gdyby ktoś mnie zapytał, czy napisałam jakieś Aomine x Akashi, powiedziałabym, że tak, jedno - ale ostatnio spojrzałam i w sumie mam dwa na koncie xD

Przed chwilą przeglądałam pliki na komputerze tak o, dla sportu, żeby poczytać jakieś moje opowiadania i przypomnieć sobie mój własny styl (naprawdę muszę rozprostować pisarskie kości!), a tu nagle patrzę... Jakieś opowiadanie widzę o tytule, którego totalnie nie kojarzyłam. Patrzę, a toż to jakiś fanfick z 2015 roku! 2015!!! 7 lat temu pisałam opowiadanie, w którym najwyraźniej miałam wizję samej siebie żyjącej w świecie anime Kuroko no Basket hahaha xD

Musiałam się podzielić z Wami tym screenem! Powiem Wam szczerze, że to niezwykle przyjemne uczucie, przypomnieć sobie, kim się kiedyś było i jak bujną się miało wyobraźnię (i więcej czasu na pisanie :'')... )

Ciekawa jestem, czy byłam jedyną taką, która wyobrażała sobie, że żyje w świecie tego anime? Jak było z Wami? 

Boże, ja nawet arty jakieś powrzucałam do tego fanficka hahaha. Ma tylko 24 strony, więc niewiele, ale jezu, co za dziwne uczucie czytać to po tylu latach!

1 komentarz:

  1. Czasem warto sobie wrócić do starych prac i pośmiać się z samego siebie :D Nie raz i nie dwa wyobrażam sobie, że żyje w świecie anime, wyobraźnia to super rzecz! Życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń