8 mar 2022

Ciekawe, czy ktoś tu jeszcze zagląda...

 Nie oszukujmy się, mój blog jest już niestety trochę wymarły. 


Tak sobie spojrzałam dzisiaj i zobaczyłam, że prowadzę go od 2014 roku i nie było takiego lata, żebym czegoś nie opublikowała, choć oczywiście, widać ogromny spadek jeśli chodzi o moje prace. 

Ale hola, hola, ja jeszcze nie skończyłam z pisaniem! To prawda, że wena mnie opuściła, ale wyobraźcie sobie, że nie tak dawno powróciła do mnie bryza świeżutkiej weny i tak oto narodziło się opowiadanie, które miało być two-shotem, ale będzie jednak kilkurozdziałowe xD

Mam nadzieję, że Wam się spodoba, i że w ogóle ktoś tu jeszcze zagląda! Wiem, że Wattpad jest zdecydowanie popularniejszy, ale tu, na blogu, jest zdecydowanie więcej moich opowiadań, jest tu praktycznie całe moje serduszko! ;_; Zapraszam wszystkich do czytania, i z góry przepraszam jeśli nie czujecie w tym opowiadaniu całej mnie - muszę rozprostować moje pisarskie kości xD


Ściskam Was,
Kagami Yuuki ♥


Do Ciebie

Rozdział pierwszy

4 komentarze:

  1. A już myślałam, że nie przeczytam nic nowego od Ciebie. Ale jednak :) Super, często zagladam na Twojego bloga i czytam starsze opowiadania mimo, że znam na pamięć. Życzę jak najwięcej weny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że mimo braku nowości do tej pory miałaś co robić haha. Postaram się, żeby teraz było trochę nowej rozrywki! ♥

      Usuń
  2. Trochę tu nie zaglądałam z braku czasu ale skoro wróciłaś to będę częściej tu zerkać. Poza tym bardzo się cieszę że wróciłaś, jeśli kiedykolwiek skończysz pisać to nie wiem co zrobię ze swoim życiem. Szczerze, uzależniłam się. Ja powinnam iść na odwyk bo przez to że miałaś przerwę od pisania niektóre twoje prace przeczytałam kilka razy. A niektóre shoty znam na pamięć. W każdym razie życzę jak najwięcej weny (szczególnie na pisanie lemonów/smutów ��)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem co bym zrobiła z moim życiem, gdybym miała skończyć z pisaniem haha. Nie publikowałam nic, ale coś tam sobie dziergałam czasem na kompie, a teraz wena na tyle mi powróciła, że czuję się na siłach, by publikować ♥
      Bardzo mi miło, że wracałaś do starszych prac, i że na tyle je lubisz! Dobrze, że napisałam ich tak dużo haha. A teraz będzie świeży powiew nowości! ♥ A na smuta zapraszam 1.04 ♥ (i nie, to nie żart ♥)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń