23 cze 2014

Iiihaa, prrr prrr! ... czyli moja chora wyobraźnia powraca xD - ATTACK ON HORSES !

Na początek mam do Was prośbę...

NIE CZYTAJCIE TEGO XD

Informacja dla krejzoli: jeśli chcecie, czytajcie, ale nie odpowiadam za stan Waszego umysłu po przeczytaniu tego xD

Historia zaczęła się od problemu Jeana jako konia...xD Moja przyjaciółka narysowała dla mnie Jeana i Marco jako konie, rysunek tak piękny, że teraz jest na moim pulpicie xD
Otóż, przy okazji prosiła mnie o jakieś opowiadanie, najlepiej właśnie Jean x Marco...

No i to CHORE COŚ, co we mnie siedzi, niespodziewanie się odezwało i napisałam to "urocze" Jean x Marco, które macie poniżej ( nie uznaję tego za opowiadanie, tylko...krótki tekścik w sumie, więc nie będzie go w zakładkach xD )


Ze specjalną dedykacją właśnie dla tej mojej ukochanej przyjaciółki, wiernej czytelniczki i największej fanki moich prac - Weroniki ♥♥♥


Tytuł: Jean z dzikiej doliny







-          Jean! Jean!- krzyczałem, biegnąc ku niemu.
Jean zatrzymał się, jakby zaskoczony i odwrócił się, patrząc na mnie. Uśmiechnąłem się w
myślach, widząc, że zajada się jabłkiem. No tak, cały on – jabłkożerca!
-          Oh, Marco!- powiedział, kiedy już się do niego zbliżyłem.- Właśnie szedłem do twojego boksu.
-          Ah tak?- Stuknęliśmy się łbami na powitanie.
-          Masz ochotę na jabłko?- zapytał, przysuwając się bliżej.
-          Ah! C-co ty robisz?!
-          No jedz!
Poczułem rumieńce na policzkach. Przełknąłem nerwowo ślinę i ugryzłem drugą połowę
owocu. Dla Jeana to chyba było normalne, bo odwrócił się i zaczął iść w stronę naszej stajni. Przełknąłem przekąskę i pokłusowałem za nim.
-          Co dziś będziemy robić?- zapytałem.
-          To, co lubię najbardziej!- zarżał Jean, a ja poczułem, że mój łeb płonie żywym ogniem.
-          T-to znaczy...?- zacząłem niepewnie, zatrzymując się i kopiąc kopytem dziurę w ziemi.- Że...to...co wczoraj?
Jean odwrócił się do mnie z poważną miną, a potem uśmiechnął się lekko.
-          Właśnie to miałem na myśli, Marco. Chodź. Stajnia jest pusta. Chcesz to zrobić w twoim boksie, czy w moim?
-          Ah...w twoim!- zdecydowałem.

10 minut później...

-          Ah! Jean! Nie tak mocno!- jęknąłem, kiedy po raz kolejny musiałem zaprzeć się o ścianę jego boksu.
-          Wybacz...nie mogę się powstrzymać...- wysapał Jean i zrobił kolejny ruch.
-          Ah! Jean!
-          Przepraszam! Naprawdę, to jest ciężkie, kiedy musimy to robić w takim ciasnym boksie...
-          Jesteś za blisko...- jęknąłem.- Jeszcze trochę i nie będę mógł oddychać! Ah! Nie rób tego tak z zaskoczenia!
-          Przecież widzisz, co robię! To nie było z zaskoczenia!
-          Dla mnie było! Akurat nie zwracałem uwagi na twoje...
-          Dobrze, dobrze, przepraszam, to teraz uważaj, bo robię to znowu...
-          Eh...
-          Rany, Marco, uwielbiam to z tobą robić...oh!...jesteś w tym taki dobry...
Jean po raz kolejny chwycił w zęby siano i wyrzucił je wysoko w górę. Moim zadaniem
było złapać go jak najwięcej – to była nasza ulubiona zabawa.
-          Dobrze ci idzie, Marco!
-          Jestem już zmęczony – wysapałem, potrząsając łbem.- Kończmy już!
-          Oh...no dobrze...
Jean ostatni raz wyrzucił siano, a ja złapałem go w zęby, stając dęba.
Zacząłem je żuć, bo zdążyłem trochę zgłodnieć. Jean uśmiechnął się, zadowolony, przybliżył do mnie, i patrząc mi w oczy, nachylił się lekko, biorąc w zęby wystające z mojego pyska siano. Pozwoliłem mu na to, trącając go łbem.
Teraz znów stykaliśmy się łbami, żując siano i patrząc sobie w oczy. Kolejny, wspaniały
dzień.






Tak...no więc, ekhem xD 
TAK, WIEM, JESTEM CHORA NA UMYŚLE! XD 
Ale nie mogłam się powstrzymać, dla mojej przyjaciółki zrobię wszystko, a chciałam ją zaskoczyć...wierzcie, udało mi się xD


A oto i jej rysunek, to właśnie ona wymyśliła "Attack on horses" ♥

Zapraszam na jej fanpage: Subsidio

 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam cię Yuu-chan. No kocham Cię po prostu!
    Zaskoczyłaś mnie, zaskoczyłaś, natchnęłaś, zmotywowałaś. No Kocham Cie, no xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie też! xD Za ten piękny rysunek i za zapowiedzi kolejnych <3
      Czekam na Erena x Levi'ego xDD

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń