22 cze 2014

Problemy, komplikacje, dylematy...

Tak, no więc, zaczynając od problemu: zakładki na blogu.

Opowiadań jest coraz więcej i sama nie wiem, jak to wszystko ma wyglądać...xD Nie znam się za bardzo na profesjonalnym budowaniu bloga, aczkolwiek moim marzeniem jest, żeby zrobić takie zakładki jak na blogu Perfect Copy ;_; Tam, jak najadę Nezumim [czyt. myszką xD] na zakładkę, rozwija mi się lista z linkami do wyboru, też tak chcę, ale nie umiem! ;_;
Wie ktoś, jak to zrobić? xD


Druga sprawa: może macie jakieś życzonka, rozkazy (?), czy też propozycje do paringu? Jeśli chcielibyście poczytać o swoim ulubionym, to piszcie śmiało, nawet po kilka opcji, ja z chęcią wszystkie rozpatrzę, bo pomysłów dużo, tylko nie ma na jakie paringi rozłożyć xD
Ale!...Póki co robię przerwę z MidoTaką ( i mówię to sobie już po raz tysięczny xD ), bo MidoTaki sporo, a innych paringów tak od biedy ;_;

Tyle chciałam napisać w tym bezczelnym, pustym od linków do idiotycznych parodii poście xD

Pozdrawiam moich wiernych czytelników, tych zalogowanych i tych anonimowych i dziękuję za dotychczasowe, miłe komentarze ^^

~ Wasza Yuuki ♥

2 komentarze:

  1. O, muszę przyznać, że teraz bardzo mi się podoba wygląd bloga ^^ Jest tak... przejrzyście.
    "Idiotycznych parodii" jakich idiotycznych?! O.o są wspaniałe! :D
    Faktycznie, MidoTaka tutaj przeważa. Również nie jest to mój ulubiony paring. Hm... to może AkaKuro, które uwielbiam :3 Albo AoKise, bo ten paring tez bardzo lubię. Albo (jeśli oglądałaś Durarara!!) to Shizaya. Albo... dobra, nie będę się rozpędzać xD Któryś z tych trzech i będę w niebie yaoi.
    Pozdrawiam~! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hohoho, za AkaKuro z przyjemnością się wezmę, aczkolwiek jeśli chodzi o ten paring, to jakby co - nie za bardzo umiem pisać humorystycznych opowiadań xD AoKise już nawet zaczęłam xD
      Durarara!! oglądałam, jest świetne, aczkolwiek wątpię, bym miała jakiś pomysł ;_;

      Podsumowując: AkaKuro idzie na listę i będzie z małą dedykacją dla Ciebie, boś moja wierna czytelniczka xD

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń