18 cze 2014

Nowości, nowości ~

Na życzenie Neko-chan udostępniam czwartą i, niestety bądź stety, ostatnią moją bajkę, jaką napisałam ( staram się obecnie pisać nową, ale jeszcze nie naszła mnie na nią wena xD ), tym razem również ze mną jako bohaterką, bo to pisałam z totalnych nudów ._.
Także, zapraszam serdecznie do czytania i oceniania:

Niezwykła bajka

No i jest jeszcze druga "nowość", mianowicie postanowiłam wrzucić także jedno z moich najdłuższych opowiadań, "Kiseki" ( jakieś 26 stron w WORDzie xD ), które właściwie sama do końca nie wiem jak powstało ._. I w ogóle, nie wiem co to jest, ani o co w tym chodzi xD

W każdym razie, głównym bohaterem jest Kise - mały, rozkoszny człowieczek z kocimi uszkami i ogonkiem, który, przekazywany z rąk do rąk nowym właścicielom, w końcu ostatecznie trafia do...Aomine.
Miało z tego wyjść coś wzruszającego...
Tak....miało xD

Kiseki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń