25 paź 2014

Halloween już blisko! Czujcie się ostrzeżeni! *-*

MWAHAHAHA!

Głosy zza grobu szepczą mi do uszka, że zbliża się święto potworów, demonów i...HORRORÓW *-*
Szykujcie się, albowiem przygotowałam dla Was coś specjalnego! ZUPEŁNIE się tego nie spodziewacie, na pewno, jestem absolutnie pewna! BUAHAHAHAHA!

Nie mogę się doczekać 31 października, mam nadzieję, że wszyscy wówczas tu będziecie, dokładnie o godzinie 15:00 ! *-*

Pozdrawiam wszystkich i życzę przyjemnego tygodnia...albowiem za tydzień w piątek będziecie wrzeszczeć, hehehe :-) (<---- psychiczna zielona minka z GG )

~ Wasza Yuuki

5 komentarzy:

  1. Napisałam piękny, długi comment i dupa. Usunął się.

    Idę spać życząc Ci weny oraz ciesząc się z pjerwszego miejsca u commentujących.

    Czekam i pozdarawiam
    ~ Ruda (wizje-rudej.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe mogę się doczekac :3 Wgl jakoś mnie tak zainspirowałaś żeby stworzyć swojego bloga z opowiadankami XD juz kiedyś prowadziłam , ale go skasowałam D: I szczerze mówiąc nie wiem czy jestem dobrą pisarką, ale jak już go zrobie to serdecznie zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I prawdopodobnie będzie to na innym koncie XD *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam więc nadzieję, że jak tylko go założysz, to dasz znać na e-mail albo gg <3 ^^ Z chęcią poczytam! :D

      Usuń
  4. Jaki halowen?! Dziady idioci . A serio będe świętować dzady a nie jakieś srahloweny , ale twoje opo z chęcią przeczytam. ~ monte

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń