30 paź 2014

Długo oczekiwane Halloween z Kiseki no Sedai!

Strasznego Halloween, kochani!

Jestem zmuszona dać post dzisiaj, ponieważ prawdopodobnie nie będzie mnie w piątek i w weekend :c

Przygotowałam dla Was specjalną paczkę Halloween 2014! Zawiera ona 4 opowiadania ( po japońsku, bo nie udało mi się napisać ich 666 :c ), których tytuły - a co za tym idzie również fabuła - są niespodzianką! :D Odkryjcie ją, klikając na link! ^^

Polecam czytać po kolei, ponieważ ułożyłam je od "najgorszego" do "najlepszego"...xD Chociaż, ocenę pozostawiam Wam!

Miłego i strasznego czytania!
Nie bójcie się! *-* Kiseki no Sedai jest z Wami duchem <3


Opowiadanie numer 1
Opowiadanie numer 2
Opowiadanie numer 3
Opowiadanie numer 4


Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni! : D
Czekam na Wasze opinie! <3

~ Wasza Yuuki :3

1 komentarz:

  1. Są numerowane od najgorszego po najlepsze, ale dla mnie wszystkie są tak samo świetne. Paranormal Kisekivity troszeczkę się wyróżniało. Tylko dlatego, że kocham ten film. Laleczka, no genialna. Nie spodziewałam się takiego zakończenia.. ;3

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń