9 maj 2015

AoKuro wali w gały

Wybaczcie to nagłe "zamknięcie" bloga, ale chciałam zrobić mały remoncik - pierwotnie było MidoTaka i wiosenna zieleń, ale nie przypadło mi to do gustu, aż w końcu, z OGROMNĄ pomocą mojego karpia, Shiyagi, zrobiłam jednak to AoKuro.

Art w nagłówku jest jednocześnie "okładką" zbliżającego się opowiadania AoKuro, "Bezsenność Tokio", które wkrótce się pojawi, i które będzie... no, dość długie xD

Jeśli cosik się Wam jednak nie podoba ( np. wewnętrzne tło mogłoby być białe, czy cosik ) to piszcie ^^

Wiem, wiem, nie jest idealnie, ale tamten niebieski już mnie męczył... xD

~ Yuuki

26 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać <3 tego AoKuro. Wielbie ten paring <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :D Mam dopiero dwa rozdziały, ale zabiorę się za pisanie po maturach ( a przynajmniej się postaram ^^ ).

      Usuń
  2. Bosz nienawidzę AoKuro -,-
    .
    .
    .
    Ale napewno przeczytam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale błagam i proszę
      Zrób następnym razem MidoTakałkę xD

      Usuń
    2. Niby MidoTaki mam tu najwięcej, ale jednak jakoś tak... No nie mogłam ustawić dobrego tła pasującego do arta NA KTÓREGO SIĘ UPARŁAM xD Pasowała zieleń, ewentualnie lekki beż, ale... uh, no koniec końców jednak padło na okładkę "Bezsenności Tokio" :D
      Tak tylko szepnę cichutko, że AoKuro jest głównym motywem, ale pewnie będę dawała wątki innych pairingów, jeszcze się zastanowię :D

      Usuń
  3. Tło jest śliczne i jeśli o mnie chodzi to może zostać na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę! :D Mnie samej się dość podoba *przyznaje się nieśmiało*, więc... etto... też bym chciała, żeby zostało, no może nie na stałe, ale na długo-długo :D

      Usuń
  4. Kim ty jesteś i czemu trafiłam na tego bloga dopiero teraz? Nie wiem jakie było tło wcześniej ale teraz jest dość urocze (mimo że nie lubie AoKuro).

    Wielbiąca Yuuki-sensei
    ~Yume

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia dlaczego trafiłaś tu dopiero teraz, ale mam ogromną nadzieję, że zostaniesz na dłużej : D
      Miło mi przywitać nową czytelniczkę ^^ ♥ Ja jestem Yuuki, yoroshiku onegaishimasu! *ukłon* ♥

      Usuń
    2. Na dłużej zostane! Zdecydowałam tak i sie mnie zbyt łatwo nie pozbędziesz!(≧∇≦)Jako że miałam się uczyć, to oczywistym jest, że dorwałam się do basugejów. I przeczytałam. Wszystkie. Za jednym zamachem. No. Teraz wielbie i ubustwiam Twego bloga jeszcze bardziej. Bo 16 MidoTakałek. Bo KiyoHana i KiyoHyuu. Właśnie zyskałaś wielką fankę, która z dużym prawdopodobieństwem będzie cie męczyć swymi komentarzami. I co z tego że zaniżam średnią wiekową osób odwiedzających ten blog. Jak zdobyłam to nie oddam!
      ~Yume

      Usuń
    3. Mnie to absolutnie nie przeszkadza! :D Możesz spamić komentarzami i mnie "męczyć" ( w cudzysłowie, bo to wcale nie męczenie! To czysta przyjemność ♥ ), ile wlezie ♥ Będzie mi bardzo miło, móc czytać Twoje opinie :D

      Usuń
    4. Mam takie małe pytanie dotyczące konkursu. Czy jeśli na chwile obecną nie ma się dostępu do komputera, to możnaby napisać opowiadanie z telefonu? Bo mój laptop się tak jakby spalił. Wiem że to niby bez różnicy, ale nie byłoby akapitów i ilość stron byłaby bardziej "na oko". Więc ten, no... Dałoby się?

      Usuń
    5. Jasne, nie ma problemu :3 Choć gdybyś odzyskała sprzęt do 31 maja, to byłabym wdzięczna, gdybyś poprawiła :D Ale, oczywiście, tylko jeśli tak się stanie :3 Jeśli nie, to nic takiego, koniec końców nie oceniam stylistyki xD

      Usuń
  5. Warum? Warum?!
    Dlaczego, Yuuki, dlaczego? Ja tak kochałam tamten szblon, aokagasie były takie urocze... Chociaż, to pewnie przez moje uprzedzenie do aokuro, bo wrecz nienawidzę tego paringu.
    Liczę że następnym razem jak będziesz zmieniała tło, to ujrzę Miditakałki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo może przekonam Cię do AoKuro? :D XDDD
      No cóż, spodziewałam się, że jedni będą na tak, drudzy na nie ;_; Ale póki co nie zmieniam, bo ... no, mnie się tam podoba ;_;
      Ale dobrze, następnym razem pomyślę o MidoTace ^^

      Usuń
    2. Przepraszam, ale mnie chyba do aokuro nic nie przekona.
      Tak, tak kałajaśne midotakałki!

      Usuń
  6. A ja loffciam AoKuro i baaaardzo mi się ten szablon podoba <3 Czekam mocno na "Bezsenność Tokio" *o* (czy to jakaś aluzja do "Bezsenności w Tokio" Bruczkowskiego, czy to tylko ja? xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, absolutnie, nie ma żadnego nawiązania czy aluzji. Chciałam nawet pisać w poście, żeby nie mylić, bo tam nie ma "w", ale już sobie darowałam xDD Opowiadanie nie będzie miało nic z tym wspólnego ( w ogóle tego nie czytałam JESZCZE, ale no ).
      Cieszę się, że się podoba :D W takim razie nie zmieniam NIC! xD

      Usuń
  7. Etto.... Nie powiem by AoKuro było jakimś moim ulubionym parringiem, no ale nie nienawidzę XD więc mimo wszystko czekam, bo no. XD Nie jest ulubione, ale lubię (? xd).
    A tło mi się bardzo podoba, choć szczerze mówiąc to wolałabym o wiele bardziej MidoTałkę ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AoKuro kontra MidoTaka... xD No cóż, może następnym razem :D Pewnie co jakiś czas będę zmieniać tła i nagłówki ^^

      Usuń
  8. Hey hey ^^
    Jestem nową czytelniczką, ale zdążyłam zaznajomić się już z około połową twoich opowiadań, które baaardzo mi się podobają :33 Masz bardzo ładny styl pisania i czytam twoje opka z wielką przyjemnością ^^
    Co do tła, bardzo mi się podoba...i ten obrazek na górze jest słodki ^^ Hmm..w sumie nie przepadam za AoKuro (Tetsu uznaje tylko z Kagamim ^^ a Aomine z Kise), ale o0i tak będę czytać. Może zmienisz moje nastawienie do tego parringu..?
    Co by tu jeszcze...ah, no tak. Bardzo prawdopodobne, że wezmę udział w twoim konkursie *^* Sama trochę piszę na swoim blogu, ale nie wiem jeszcze jak to do końca mi wyjdzie...^^'
    W każdym razie od teraz postaram się aktywnie komentować i być na bieżąco! *^*
    Ściskam mocno i pozdrawiam,
    Shiro :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry! :D
      Bardzo mi miło, że mogę przywitać na moim blogu kolejną nową czytelniczkę, uwielbiam to robić! ^^ Dziękuję bardzo za komplement, cieszę się, że opowiadania Ci się podobają ( no, nie każde jest idealne, ale wiadomo, że początki nie są najlepsze :D Przy odrobinie czasu niektóre będę poprawiać, niektóre rozwijać ^^ ).
      Mam nadzieję, że uda mi się przekonać Cię do AoKuro, bo osobiście baaardzo ich lubię! Ale ja tam uwielbiam prawie każdy pairing w Kuroko no Basket ( No może z wyjątkiem tych z udziałem Murasakibary xD ).
      Cieszę się, że weźmiesz udział w konkursie! Do końca maja jeszcze sporo czasu, więc ze spokojem, bez pośpiechu :3

      Ja również pozdrawiam cieplusio i przesyłam tulaski! ♥

      Usuń
  9. Muszę przyznać, że art mi wisi, bo zazwyczaj i tak jestem z telefonu. Ale nie powiem, AoKagaszki były mrauu
    Sam Art średnio mi się w sumie podoba, mimo że AoKuro lubię. Generalnie lubię wszystko z Aomine lub Kagasiem więc jak są razem to... *eksplozja mózgu*
    Natomiast pairing którego nie lubię to MidoTaka i jak ustawisz MidoTakały to się porzygam... Zielony wszędzie? Na samą myśl robi mi się niedobrze? Chyba że napisy dasz czarne, w co szczerze wątpię. Ale tak w ogóle to wiedz, że przesadzam, bo przez ciebie toleruję już (a może nawet lubię?) każdy pairing. Po prostu jak coś jest fajnie napisane to jest fajne, a arty z MidoTakałami pozostaną złe.

    OdpowiedzUsuń
  10. ło hoho aż się dziwie, że wcześniej na Twojego bloga nie trafiłam...najwyraźniej źle szukałam xD Już jakieś 3 dni siedzę na Twoim blogu i czytam po trochu i bardzo mi się podoba to co piszesz*-* Tyle MidoTaka <3 Aokaga <3 Wybacz, że nic nie komentowałam, ale znając siebie, pewnie wrócę do tych przeczytanych tekstów nie raz jak będzie mi się nudzić, to wtedy coś napisze ^^"
    No a co do nowego wyglądu, jak dla mnie jest ok, mimo, że nie lubię AoKuro... I jestem za jeśli chodzi, żeby ustawić następnym razem MidoTaka :D Nie pogardzę nawet AoKise :)

    ~Lirane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doberek ^^ Widzę, że zmiana wyglądu bloga zachęciła nowe czytelniczki do ujawniania się :D Bardzo miło mi Cię poznać, Lirane-san ^^ Mam nadzieję, że zostaniesz już do końca, hehe :D

      Usuń
    2. No pewnie, że zostanę. Masz fajny styl pisania, dużo ciekawych, czasami powalonych pomysłów, ale to dobrze, bo przynajmniej człowiek sobie humor poprawi ^^ Poza tym Twój blog, moim zdaniem jest jednym z ciekawszych, więc na pewno zostanę na dłuuugo, długo :)
      ~Lirane

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń