21 maj 2015

Urlop macierzyński.

Kochani, odchodzimy z Kagamim i Akashim na urlop macierzyński. Nie będzie nowych opowiadań, nie będzie uzupełniania kalendarza, nie będzie zamówień.

Ostatnimi czasy pisanie nie sprawia mi przyjemności, nawet wchodzenie na bloga i czytanie Waszych komentarzy nie sprawia mi przyjemności. Za poradą mojego karpia i po przemyśleniu sprawy stwierdzam, że potrzebna mi przerwa.

Niestety, na czas nieokreślony.

Opowiadania i odcinki MnU, które zapowiadałam, będą się pojawiać, ale to wszystko. Konkurs trwa bez zmian.

Życzę wszystkim dobrej nocy.



14 komentarzy:

  1. Lepiej się nie zmuszać :)
    Mam nadzieje że wrócisz do nas za jakiś czas.... *ciepły tulas* dobrego urlopu~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Napisałam nie tu gdzie trzeba, gome Ana

    Wróc z zapasem weny Yuukiś
    *tulam* miłego urlopu, Sensei :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny art, tak bardzo optymistycznie. Prawdziwe życie, nie ma co ;_;
    Wiem jak to jest nie mieć przyjemności z pisania (niestety) i ABSOLUTNIE NIKOMU tego nie życzę. Oby wena, chęci, błogosławieństwo boru sosnowego whatever... oby wróciło szybko ;)
    miłego relaksu~♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem o co chodzi i mam nadzieję, że szybko "wyzdrowiejesz" i powrócisz do nas. Będę cierpliwie na ciebie czekać no i co tu jeszcze dodać...
    Tęsknię i całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tragedia ;__;.
    Ale cię doskonale rozumiem, dlatego, cóż. Po prostu, kiedyś do nas wróć dobrze~?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za pożegnanie nas ( mam nadzieję że tylko na chwilę ) tym raczej prawdziwym artem :c.
    Mam nadzieję że znów powrócisz na tęczową stronę mocy i wena aż tak bardzo nie będzie dokuczać... chciałabym abyś kontynuowała to wszystko ale cóż, wiem jak to jest gdy coś co Tobie sprawiało radość jest kolejną obojętną ozdobą jakże szarego krajobrazu.
    Będę czekać na Ciebie Yuu *siada na ziemi*.

    OdpowiedzUsuń
  7. *rapuje*
    Yuuki, mówisz, że masz depresję,
    Pisanie wywołuje u Ciebie awersję.
    Mamy nadzieję, że wszystko jest okej,
    Mimo, że humoru nie poprawia nawet Akasz-gej.
    Dobrze, że się nie przymuszasz,
    Bo najgorzej jest, gdy się do pisania zmuszasz.
    Niech radość życia do Ciebie powróci,
    I niech nasza Yuuki się więcej nie smuci!
    I pamiętaj, jesteśmy z Tobą!
    Z Tobą zdołowaną, czy z Tobą zdrową.
    Mimo, że nie należymy do cierpliwych,
    możemy czekać wieczność aż wrócisz do żywych!

    Wybaczcie dzikie rapsy...
    Tęczy, Yuukiś
    Buziaki *tuli*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno zrobiłaś mi dzień XD Więcej rapowania plz XD

      Usuń
  8. O matko.
    Odbier wrazenie, ze Ty czujesz sie o wiele gorzej od nas. To musi byc okropne przestac czerpac przyjemnosc z czegos, co przed chwila sie kochalo.
    To tak, jakby stracic milosc swojego zycia.
    No nic- i tak wszyscy bedziemy czekac z nadzieja w serduszku, ze wrocisz

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje, że wena powróci szybko :) Odpoczywaj<3
    Ps. Bardzo ciekawy obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obyś wróciła szybko, zdrowiej i weno Yuuki wracaj!
    Ciepłe przytulaski i jak najwięcej gejuszków~
    PS. Harvent zarapuj coś jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń