30 maj 2015

Pożegnanie

Kochani, i tak dobrnęliśmy do ostatniego mojego opowiadania. Na pożegnanie napisałam dla Was opowiadanko z pairingiem, którego nie było od wieków - czyli Akashi x Kuroko.

Jak widzicie, Kalendarz Wydawniczy zniknął, a na jego miejscu pojawiły się dwie nowe zakładki przeznaczone głównie dla nowych czytelników.

Od poniedziałku zaczyna się czerwiec i jest to ostatni miesiąc szkoły, mam nadzieję, że dacie z siebie wszystko i będziecie zadowoleni z własnych wyników i osiągnięć! ^^

Jednocześnie przypominam, że jutro jest ostatni dzień kiedy możecie przesłać prace na konkurs. Tym razem będę surowa i choćbyście wysłali równo o północy 1 czerwca, to pracy nie przyjmę, dlatego upewnijcie się proszę, że wszystko zapięliście na ostatni guzik i czekajcie cierpliwie na wyniki! ♥

Mam nadzieję, że moje pożegnalne AkaKuro przypadnie Wam do gustu.

Życzę miłego czytania!







9 komentarzy:

  1. Cieszę się, na to AkaKuro ale nie chce, żebyś nas zostawiała :( ale rozómiem również dlaczego to robisz więc będe cierpliwie czekała na twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko kiedyś tam do nas wróć, Yuu-chan~! Będziemy czekać ;-;.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróć do nas Yuu-chan kiedyś ♡♡♡♡ Będziemy czekać, pamiętaj o nas
    Arigato za te wszystkie opka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wrócisz kidyś prawda Yuu-Chan : (/YandereLivi

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie jest pożegnanie! ;n;
    Wierzę, że wrócisz Yuuki-chan. Będziemy wszyscy czekać <3
    Miłego "urlopu" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce mi się płakać, ale rozumiem. Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz i, że o nas nie zapomnisz- o twoich stałych czytelniczkach. Całuję i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *smarka w chusteczkę i macha nią na peronie do odjeżdżającego pociągu z Yuuki* Pamiętaj o pociągu powrotny! Będziemy czekać! :<

    OdpowiedzUsuń
  8. *wysmarkała już kilka chusteczek* Ale... wrócisz? Prawda? Nie opuścisz nas?
    Proszę?
    Oh...
    *wyciera łzy i nos*
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń