1 cze 2015

Koniec konkursiku ~

Przyznam szczerze, że jestem zaskoczona i odrobinę... zawiedziona ;_;

Tyle osób pisało w komentarzach, że podejmą próbę napisania opowiadania konkursowego, a tymczasem dostałam prace od zaledwie pięciu osób...

No cóż, dla nich to pewnie pewnego rodzaju pocieszenie, bo konkurencja mniejsza ^^

Z racji tego, że prac jest tak mało, wyniki ogłoszę dzisiaj popołudniu, a wraz z nimi pojawią się owe opowiadania, które będziecie mogli przeczytać :)

Chyba naklejki jednak były lepsze od mangi ;_;...

~ Yuuki


3 komentarze:

  1. *łączy się w zawiedzeniu (tak to się pisze?)*
    O MÓJ BOŻE, CZY TO JEST TETSU-ROBAK PRZYSSANY DO AKASZA?! JAKIE UROCZE *tęczowy bełt*

    OdpowiedzUsuń
  2. O jezu... pełzajązy pełzak imieniem tetsuya, płzający po tyłku Seiego O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się przyznam, zaczęłam, ale zeżarła mnie praca... TT.TT
    A miałam taki zajebisty pomysł na AkaFuri i Kuroko-swatkę TT.TT
    Ale nie powiem, mały Tetsu atakujący Akasha spoko xD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń