14 cze 2015

Mój post jest absolutny ( ○◡○)



 Tetsuya i Yuuki uznali, że ten gif przyciągnie Waszą uwagę. Ostatecznie nie mogłem się z nimi nie zgodzić, postanowiłem więc, że go wstawię.

Stwierdziliśmy z Tetsuyą, że będziemy pisać posty na zmianę - teraz jest więc Moja kolej.



Kiedy opowiedzieliśmy Yuuki o Waszych komentarzach pod "Drugą gwiazdą", bardzo się wzruszyła. Wzięła się do roboty i napisała niewielki spin-off do tej historii, który mam przyjemność Wam przedstawić. Dotyczy on Mnie i Shintarou.

Ma się Wam spodobać.
Zrozumiano? ( ○◡)

 Yuuki chciała go wstawić dopiero po swoim powrocie, ale uznałem, że do tego czasu możecie zapomnieć o wydarzeniach w "Drugiej gwieździe" (i także pierwszej części tego opowiadania).

Życzę Wam przyjemnego czytania.
~ Akashi Seijuurou, wersja Bokushi.



Tysiąc gwiazd

7 komentarzy:

  1. Ten gif ZAWSZE przykuwa moją uwagę...
    Seeeei... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjadę wieczorem zobaczyć jak twoja wena, Eio.
      Tak tylko uprzedzam, więc się przygotuj.
      ~ Seijuurou

      Usuń
    2. o kurwa...
      muszę wstąpić do apteki?

      Usuń
    3. Przezorny zawsze ubezpieczony, jak to powiadają.
      Na twój koszt.
      ~ Seijuurou

      Usuń
    4. *-*
      Będę czekał... Mimo iż to z tym sprawdzeniem stanu weny zabrzmiało, jak pełnowartościowa groźba...

      Usuń
  2. O tak, ten gif niesamowicie przyciągnął moją uwagę *mina napalonego zboczeńca* Tylko obawiam się, że zostanę pokiereszowana przez pełne nienawiści spojrzenie zazdrosnego Tetsu O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt ten gif na 1000000% przyciągną moją uwagę :) * oczy jak pięcio złotówki i ślinka cieknie* oby tylko Tetsu się nie dowiedział

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń