26 cze 2015

100 la...jków! ♥

Na moim fanpejdżu wybiło dziś 100 lajków, za co chciałam Wam bardzo podziękować! ^^

Idziemy imprezować ♥

Niestety, nie mam dla Was z tej okazji napisanego żadnego opowiadania, ale stwierdziłam, że nic się nie stanie, jeśli przyspieszę rozdziałowe opowiadanie AkaKuro, dlatego już dziś o północy możecie się spodziewać pierwszego rozdziału "Cierni" - ma to być takie odrobinę mroczne i ostrzejsze niż inne moje opowiadania.

Mam nadzieję, że przypadnie Wam ono do gustu :3

Przy okazji chciałam poinformować, że Kalendarz Wydawniczy wrócił do działania, choć na razie, tak jak wspominałam, będą głównie kontynuacje opowiadań trwających :3

I chciałabym Was zaprosić do Strefy Yuuki, gdzie możecie pooglądać prezenty, które dostałam od moich kochanych Czytelniczek! ^^ ♥ Wszystkim za nie gorąco dziękuję, :*

To chyba tyle... xD
Do zobaczenia o północy! (ciekawe, czy ktoś zaczeka... ;_;)

~ Wasza Yuuki

3 komentarze:

  1. Woah! 100 lajków!!! Gratulacje! Gratulacje!
    O północy powiadasz xD no to czekamy!
    Jak zwykle duuuuuużoooooo weeeeeeenyyyyy i jeszcze więcej życzę. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :3 Sto lajków to jednak coś! :D
    Już nie mogę się doczekać pierwzego rozdziału "Cierni" ^_^
    Czekam *^*
    I weny oczywiścię życzę i to dużo ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. *fanfary*
    Woohoo!
    Gratulacje Yuuki-chan! Sto lajków... dobijmy teraz do 666 :3
    Mówisz że o północy rozdział "Cierni" się pojawi? Nie martw się...
    *przynosi krzesełko, siada na nim i wyjmuje lornetkę*
    Ja na pewno czekam ^_^
    Weny przybywajcie a pustki znikajcie!~
    Jeszcze raz gratki <3
    ~Pocky (wciąż wpatrująca się w lornetkę)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń