1 cze 2015

Wyniki konkursu ~ ♥

Baaardzo dziękuję Wam, kochane moje, za podesłanie prac!
Czytało mi się naprawdę przyjemnie i, nawet jeśli ostatecznie wygrała jedna praca, to wszystkie podniosłyście mnie na duchu (nawet jeśli zbyt dużo Wam to nie da ;_;).

Ekhem. Nie przedłużam.
W imieniu Komisji Bloga Yuuki, na skład której składała się Yuuki, oraz całe Kiseki no Sedai wraz z przydupasami, mam ogromny zaszczyt ogłosić wszem i wobec, że konkurs wygrywa... CLD oraz jej opowiadanie "Elegia".

Wszystkie opowiadania zostaną opublikowane (prócz jednego na które nie dostałam zgody), w tym właśnie "Elegia". Myślę, że po przeczytaniu jej zrozumiecie sami dlaczego mnie tak to urzekło i dlaczego właśnie to wygrało.

Niemniej chciałabym jednak wspomnieć, że gdybym miała jeszcze jakąś nagrodę w zanadrzu, to otrzymałaby ją Happy Sunflower, która niestety nie zgodziła się na udostępnienie tu jej opowiadania. Na wyróżnienie zasługuje także opowiadanie Mirii. Kochana Mirio, gdybyś tylko rozwinęła tę końcówkę... ;___;

Opowiadania już na Was czekają, ich autorzy mogą zerknąć na moje komentarze, które już się tam pojawiły ^^



Prace konkursowe - Maj 2015




Co prawda nie dostałam wiele prac, ale mam nadzieję, że jeśli będziecie gotowi na kolejny konkurs i mi o tym powiecie, to jakiś zorganizuję i tym razem będzie lepiej :D

Życzę wszystkim miłego czytania :)


5 komentarzy:

  1. Bardzo dużo da podniesienie Yuuki na duchu! Ja się strasznie cieszę i czuję się zwycięzcą, bo zasługuję na wyróżnienie. Awwww... Mi wiele do szczęścia nie potrzeba :D GRATULUJĘ CLD!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie zapomniałam o tym konkursie *facepalm*
    Następnym razem wezmę udział :)
    O ile takowy będzie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu ten obrazek jest genialny XDD <33
    I gratuluję wszystkim uczestnikom i przede wszystkim CLD,
    wspaniała robota!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje za wygraną i wyróżnienia! ^^ Ogólnie gratulacje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń