29 cze 2015

Wakacje czas zacząć! ^^

Nadeszła północ, a wraz z nią trzeci rozdział "Bezsenności Tokio" - coś spokojnego po przeżyciach z "Cierniami" XD Chapterek powstał dzięki nieocenionej pomocy mojego karpia, bo wyjaśniała mi sporo rzeczy dotyczących pewnych drobnych faktów z KnB - prawdziwa z niej ekspertka ♥


Chciałabym zadedykować ten rozdzialik królewnie Fionie i księciu Shre... żartowałam xD Tak serio to chciałaby zadedykować go - i tym samym przywołać - Maryline-san! Bo napisała mi sympatyczny komentarz pod drugim rozdziałem, a czytając fragment z capslockiem o tym, że NIECIERPLIWIE czeka na kolejny chapter, wyobraziłam sobie takiego Hyuugę, który zwykle z uśmiechem na twarzy grozi kolegom xD

Przepraszam, że wstawiam trzeci rozdział po miesiącu ;_; Wiem, że chcecie mnie za to zabić, temu ten powyższy gif ;_; Powstało chyba z osiem wersji tego chaptera, aż w końcu ta stała się ostateczną i mam nadzieję, że się spodoba ^^" Kolejne chapterki co tydzień, przysięgam! (Przynajmniej przez cały lipiec xD)

Zapraszam do czytania ♥

Bezsenność Tokio Rozdział Trzeci

4 komentarze:

  1. Ten gif jest genialny :D To fragment z którego odcinka ? Jeżeli wiesz to napisz chętnie zobaczyłabym w jakiej sytuacji miał taką minę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gifek jest z odcinku OVA opowiadającym o gimnazjalnych czasach, kiedy Kuroko zaczął ćwiczyć z Aomine. Krążyła pogłoska, że na sali gimnastycznej trzeciego składu jest duch, no i Aomine usłyszał odgłosy odbijanej piłki, poszedł tam i zobaczył Tetsu xD
      Podrzucam linka do anime-zone, jest z polskimi napisami, ale na innych stronach też pewnie się znajdzie :)

      http://www.animezone.pl/odcinki-online/kuroko-no-basket-ova-can-we-do-that-one-more-time/1

      Usuń
  2. O matulu, dedyk dla mnie ♥
    Ale jaki wstyd ._. Komentuję dopiero teraz ._.
    Wszystko wyjaśnię pod rozdziałem!

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń