12 cze 2015

Przeciek informacji

Witajcie.
Otrzymałem ten zaszczyt aby oficjalnie tutaj zawitać. To mój debiut, proszę, zaopiekujcie się mną *ukłon*.
Jak zapewne już zauważyliście, ja i Akashi-kun przejęliśmy ten blog.
Proszę się nie martwić o Yuuki-san, Akashi-kun dobrze się nią opiekuje.
Nie, nie kłamię. Proszę, nie patrzcie tak na mnie.
Przechodząc do sedna sprawy, a dokładniej tego postu.
Staramy się jak tylko możemy by wydobyć z Yuuki-san wszystko, co się da. Nie pozwolimy, aby leniła się zbyt długo. Do tej pory udało nam się zdobyć kontynuację opowiadania "Pierwsza gwiazda", w której ja i Akashi-kun... *rumieniec*... oraz kilka informacji, które postanowiliśmy z Akashim-kun udostępnić.

Otóż, Yuuki-san planuje popracować nad trwającymi opowiadaniami. Jak już wiecie, Moda na Uke pojawia się w czwartki. Akashi-kun dowiedział się, iż "Bezsenność Tokio" będzie pojawiać się we wtorki, a nadchodzące opowiadanie AkaKuro zatytułowane "Ciernie" (sado-maso, o które tak prosiliście Yuuki-san) w soboty, począwszy od sierpnia.
Próbujemy przekonać Yuuki-san, aby wróciła do Was jak najszybciej, jednak na razie się na to nie zanosi. Niemniej jednak, oświadczam uroczyście i daję Wam moje - Kuroko Tetsuyi - słowo, że postaramy się z Akashim-kun coś od niej wyciągnąć.

Mam nadzieję, że "Druga gwiazda" spodoba Wam się tak samo jak mnie i Akashiemu-kun.
Życzę wszystkim miłego czytania i z niecierpliwością czekam na Wasze komentarze. Będzie mi niezmiernie miło na nie odpisać.

Z poważaniem,
Kuroko Tetsuya.


P.S - Yuuki-san, bojąc się o swoje życie błagała... to znaczy, prosiła - o zadedykowanie tego opowiadania niejakiej CLD. Pozdrawiam serdecznie.


Druga gwiazda  - kontynuacja "Pierwszej gwiazdy".

10 komentarzy:

  1. TETSU, PEDALE, GOOD JOB! PRACUJ TYŁ... MÓZGIEM TAK DALEJ! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. OK, LUDZIE, ROBIMY IMPREZĘ, BĘDZIE W KOŃCU CO CZYTAĆ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! Kurokocchi! Masz sexi brodę na tym selfi<3333

    OdpowiedzUsuń
  4. OŁ JE! CIERNIE TO BARDZO ZACHĘCAJĄCY TYTUŁ, KTÓRY NIESAMOWICIE PASUJE DO SADO-MASO :D
    MOJE MODLITWY ZOSTAŁY WYSŁUCHANE <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że nie opóścisz nas całkowicie i masz plany na dalsze prowadzenie bloga a poza tym to i tak nie masz wyboru skoro Akashi cię przekonuje a jego rozkazy są absolutne to ja bym się nie sprzeciwiała no chyba, że nie boisz się sadysty z czerwonymi nożyczkami XD
    WENY ŻYCZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Awards :'3

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń