28 lip 2015

Akashi in Wonderland ~



Witajcie, kochani! ^^

Ostatnimi czasy Wasza Yuuki zaczęła sobie tak rozmyślać, że jako autorka grubo ponad stu opowiadań z fandomu KnB... nie ma na swoim blogu żadnego prawdziwego klasyka (nie liczę parodii)!

Stwierdziłam wówczas, że jest to wręcz karygodne!

Zaczęłam więc knuć misterne plany, a w moim zamyśle pojawiły się takie tytuły jak "Akashi z Zielonego Wzgórza", "Akashi, wróć", czy też "Uwolnić Akashiego".

....

To oczywiście żart xD Od razu pomyślałam o Alicji, tym bardziej, że wiele jest jej anime-wersji (np. Kuroshitusji OVA, czy Ouran High School Host Club) i osobnych mang (Alicja w Krainie Serc, Are you Alice?).

Co prawda moja wersja Alice in Wonderland jest nieco bardziej... groteskowa momentami, to i tak uznałam, że jakąś powinnam na blogu mieć. Opowiadanie składa się z pięciu rozdziałów i ma łącznie 40 stron ( 1 rozdział - 6, drugi - 6, trzeci - 11, czwarty - 5, piąty - 13 ). Alicją, jak wiecie po tytule posta, jest Akashi.

Art, który widzicie u góry, wykonany przez moją przyjaciółkę Wercię, jest okładką i jednocześnie rysunkiem promującym :D Wszystko, co się na nim znajduje, dotyczy mojego opowiadania.

"Akashi in Wonderland" dedykuję CLD w podziękowaniu za wykonanie dla mnie szablonu (mam nadzieję, że ucieszycie się z tego opowiadania bardziej niż ona -.-).

Pierwszy rozdział opublikuję w najbliższą niedzielę, kolejne będą ukazywać się co tydzień, aż do końca sierpnia. Ostatniego dnia dodam małą notkę, w której zawrę pewne fakty dotyczące opowiadania :3

A teraz smutniejsza wiadomość - wiem, że wspominałam o rozdziałowym AoKise, ale ponieważ miałam tak potężną wenę na "Akashi in Wonderland", zmuszona jestem przesunąć publikację "Chryzantemy" (bo taki tytuł nosi owe AoKise) na wrzesień :c

I druga smutna wiadomość... xD Ostatnio kiepsko u mnie z wolnym czasem do pisania Cierni i MnU. Ciężko nad nimi pracuję, żeby znów zrobić rozdziałowe zapasy na kolejny miesiąc, ale, jak pamiętacie bądź nie, czeka mnie wkrótce poprawka z matury z matmy i muszę się trochę pouczyć xD Aczkolwiek w dalszym ciągu utrzymuję, że STARAM SIĘ ZE WSZYSTKICH SIŁ xD


ZNOWU skatowałam Was niemożliwie długim i nudnym postem, wybaczcie ;_; Ale ja zawsze się tak bardzo rozpisuję ;__;

Mimo wszystko jednak, ucieszą mnie niezmiernie jakieś słowa wsparcia i choć jeden komentarzyk ukazujący szczęście z nadchodzącego opowiadania ;___;



~ Wasza oddana na zawsze Yuuki

27 komentarzy:

  1. GŁUPIA CIPO! CO. TO. KURWA. MIAŁO. BYĆ.
    CO TO ZA JEBANE INSYNUACJE SOM?!
    ""Akashi in Wonderland" dedykuję CLD w podziękowaniu za wykonanie dla mnie szablonu (mam nadzieję, że ucieszycie się z tego opowiadania bardziej niż ona -.-)."
    W KTÓRYM JA NIBY MOMENCIE SIĘ NIE UCIESZYŁAM, CO?! A KTO CI ORGAZMIŁ NA FEJSIE?!
    LEL. JESTEŚ ZJEBEM. ZJEBANYM ZJEBEM. IDŹ SIĘ LECZ, BO SPERMA PRZEŻARŁA CI MÓZG NA WYLOT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      Orgazmiłaś do faktu, że tam będziesz xD A potem do FMA xD A jak ci powiedziałam, co to będzie to nic nie skomentowałaś ;_; I nie chciałaś dostać całości wcześniej.Foszek no! xD ♥ Za karę zablokuję bloga i przeczytasz dopiero, jak już inni czytelnicy przeczytają *3* xD

      Usuń
    2. No bo trafiłaś w chujowy moment no! Też byś tak zareagowała na moim miejscu! *na pewno, na pewno*
      I to nie ja nie chciałam dostać całości wcześniej, to Ty uznałaś, że lepiej tego nie robić ze względu na moje jaranie się RoyEdem! Ale nie zapytałaś wcale czy chcę! Więc nie zmieniaj mi tu faktów! Bo ja chciałam i wciąż chcę dostać to wcześniej.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. "Cóż..."?! ;_; To wszystko?! ;_;
      *idzie się powiesić*

      Usuń
    2. [...] Zaczęłam więc knuć misterne plany, a w moim zamyśle pojawiły się takie tytuły jak "Akashi z Zielonego Wzgórza", "Akashi, wróć", czy też "Uwolnić Akashiego". [...] Rzeczona wypowiedź Yuukiś + spaczona psyche tsubaki = jeszcze bardziej spaczone wyobrażenia domniemanych parodii, jakie mogłyby powstać w oparciu o wyżej wymienione tytuły. Mówiąc krócej, co byś nie wymyśliła i tak będzie wspaniałe. Choćby miało być przeróbką najgorszego gniotu, Ty i tak zrobisz swoje (czytaj: odpicujesz na glanc).


      Czemu mam wrażenie, że wszyscy, którzy spotkają Alicję/Akashiego (niepotrzebne skreślić, whatever) z pewnością na tym ucierpią~? x"D


      [...] Co prawda moja wersja Alice in Wonderland jest nieco bardziej... groteskowa momentami [...] Groteskowa? Hm, domyślam się, że to określenie adekwatne do treści opowiadania. Ale i tak nie mogę się wyzbyć wrażenia, że to zupełnie jakby nazwać kupkę piasku przesypanego łapką kota srającego na pustyni górą Fuji. Groteska, dobre sobie. A owszem~ Niezła cenzura, Yuukiś, zabieg godny orwellowskiego animalizmu x"D

      Arcik świetny, nie umiem rysować anime/mangi w kolorze ;_;

      [...] czeka mnie wkrótce poprawka z matury z matmy i muszę się trochę pouczyć xD [...] Jak miło wiedzieć, że taki geniusz jak ty ma poprawkę z matmy, truiehuwihcuweucewhcecew xPPP A tak serio to powodzenia~! ♥ *ściska mocno, ale nie za mocno, resztę zostawiając Kagamiemu*

      *A propo tego tajgera, ostanio (jakiś czas temu) miałam chory, NAPRAWDĘ CHORY O.o; sen z jego udziałem. I ogólnie z Twoim i paru kolesi udziałem. W ogóle ostatnio śnią mi się nadzwyczaj dziwne rzeczy, ale skoro pchają mnie ku napisaniu czegokolwiek, odbieram je pozytywnie. Zastanawiam się, czy by nie podesłać ci jak kiedy tej relacji ze snu, ale jest niedokończona, porypana jak on sam, więc się boję...

      TEGO AKAPITU POWYŻSZO NIE BYŁO !!!


      Czekam z utęsknieniem na Kiku, Aho w Bezsenności (najlepiej uzasadnionej aktywnym wykorzystaniem nocy x"D) no i Akasza w roli Alicji.

      bywajta~

      Usuń
    3. [...] "Cóż..."?! ;_; To wszystko?! ;_;
      *idzie się powiesić* [...] TO NIE FAIR, ZGŁASZAM SPRZECIW! ;< Nie widziałam Twojej odpowiedzi, pisząc właściwą treść koma, więc... Więc *idzie się powiesić po raz pierdyliardy* x"D

      Usuń
    4. Sorki za trolla z "Cóż..." xD

      Usuń
    5. No dobra, masz ( i ja też mam ) szczęście, już zawiązałam linę na szyi i sprawdzałam jej elastyczność (co by nie pękła...lol xD), i napisałaś koma! Także no, uf xD
      Cieszę się, że się cieszyć xD Co do tej groteski, to luzik, nie będzie to takie mega straszne, albo krwawe czy psychiczne xD Będzie całkiem normalne - ale w porównaniu z normalną Alicją zdecydowanie inne (bo ja nawet oryginalnej Alicji nie czytałam, ale olać XD)
      No to nie mogę doczekać się niedzieli! *3*

      Usuń
  3. Na początku potraktowałam ten post jako zwykły informacyjny i od razu chciałam się zabrać za Bezsenność którą nie miałam możliwości jeszcze przeczytać (za co siebie nienawidzę =.=) ale gdy doszłam do końca tego postu to tak mnie coś za serce chwyciło jak w momencie gdy Kuroko chwycił dłoń Akashiego T_T.
    Nie potrafię zebrać słów w konkretną całość więc będę Cię pocieszać w punktach ;_; Gomenne, za moją leniwość.. ._.
    1. Przebardzostrasznie cieszę się, że pojawią się tu kolejne opowiadania o Akashu!! A choć Twojemu blogu niczego nie brakowało to wiadomo Akasha nigdy nie za mało (o, zobacz! Jak się to zrymowało. O kurcze, ale mi się weny zebrało. Teraz będzie tak mną rzucało, bo to w mojej głowie wszystko się ukształtowało. X_X TAK, JUŻ KOŃCZE!)
    2. Zazdroszczę CLD, że takie dedykację wciąż dostaje ._. Ale wiadomo, na to trzeba zasłużyć. (Albo jakoś przekupić serduszko Yuuki 0.0) Lecz...! Mimo to czuję, że to opowiadanie będzie bardzo poplątane więc tym bardziej nie mogę się doczekać!! ^3^
    3. Ja już to widzę. Tą notke. AKASHI CHOĆ NIE MIAŁ DLA NIKOGO SERCA I MORDOWAŁ WSZYSTKICH BY DOJŚĆ DO OSOBY, KTÓRA POMOŻE MU SIĘ WYDOSTAĆ Z TEGO FIKCYJNEGO ŚWIATA, TO KUROKO ZAWSZE KOCHAŁ. A GDY DOWIEDZIAŁ SIĘ, ŻE ON TEŻ ZOSTAŁ TAM ZAMKNIĘTY I UWIĘZIONY, TO NAWET JEŚLI MÓGŁBY SIĘ WYDOSTAĆ ZABIJAJĄC GO, WOLAŁBY GNIĆ W TYM ŚWIECIE ALE ZROBIĆ WSZYTSKO BY OCHRONIĆ KUROSIA! DLATEGO GO NIE ZABIŁ! (tak, wiem, że tak będzie ;__;)
    4. Trochę mi się humor zepsuł, kiedy dowiedziałam się, że Aokiski zostaną opóźnione ale przeżyłam istną euforię gdy przeczytałam, że tak się stanie z powodu opka o AKASHU! (i do tego przesunięte zostanie tylko o miesiąc T_T)
    5. Ja wiem, że się starasz! I staraj się dalej, bo to naprawdę ma przyszłość T_T. Może nawet uda Ci się zajść tak daleko jak Reki Kawacharze? :oo (SAO >//<). (I wiem jak to ciężko bo sama pisze opowiadanie na Twój konkurs na który namówiła mnie koleżanka i choć jest to tylko moje ziarenko piasku w porównaniu z Twoją pustynią, to i tak męczę się przy tym i bawię jednocześnie.._. Ale przez to wiem jak Tobie musi być Ciężko i podziwiam Cię, za tą wytrwałość . *kłania się na kolanach unosząc z niska wzrok*
    6. Mi w 100% odpowiadają od czasu do czasu dłuższe posty, ponieważ zawsze jest to jakieś wypełnienie między opowiadaniami (nie chodzi mi tu o jakieś "wpychanie na siłę". Co to, to nie.), które i jest praktyczne i pozwala w jakiś sposób integrować się czytelnikom z autorem i na odwrót. Gdy nam się zwierzasz, możemy poczuć się jak Ty, zrozumieć Cię, ukoić ewentualny gniew xd i może... jakoś Cię wesprzeć? ._. ❤
    7. No, a pod koniec: POTWORNIE SIĘ CIESZĘ, ŻE BĘDZIE WIĘCEJ AKASHA BO JAK MÓWIŁAM GO NIGDY NIE ZA WIELE!! (ale nie będę znowu zaczynać, bo jeszcze mi rymy wyjdą ;_;) I JESTEM NAWET W STANIE ŚCIERPIEĆ BRAK AOKISI DLA TEGO OPKA! ❤ T_T

    (Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam Y.Y)
    Idę teraz pisać moje ziarenko piasku na konkurs, które mam nadzieję, że gdy dostanie się w Twoje łapki, nie wyleci z wiatrem przez okno. Bo staram się, naprawdę! T_T

    ~Flan(pracuje?).ono.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, droga Flan, że ja również w punkcikach Ci odpowiem xD

      1. Cieszę się, że się cieszysz! : D No, niby chciałam jakoś połączyć to z którymś z zaległych zamówień, ale, kurczę, nie dało rady, bo tylko AkaKuro mi tu pasowało xD Możesz tu rymować śmiało, nic się przecież nie stało, dzięki temu będzie się działo, Kiseki będzie cię kochało *3* xD
      2. Obawiam się, że bardzo łatwo mnie przekupić... chociażby ślicznym arcikiem do Cierni *znaczący uśmiech* *patrz: FanArty*
      3. Mam ochotę usunąć całe opowiadanie i napisać w takiej wersji, w jakiej to widzisz ;_; Prawdopodobnie wszyscy czytelnicy liczą na to, że Akashi będzie wszystkich mordował... ale moja wersja Akashi in Wonderland jest totalnie inna ;_; CZY TO OZNACZA, ŻE WSZYSCY SIĘ ZAWIODĄ?! ;___; *cierpi bardzo*
      4. Myślę, że przez najbliższy miesiąc zdążę napisać całą "Chryzantemę" i we wrześniu też pewnie będzie się pojawiać co niedzielę :D Postaram się bardzo ;_; Mam rozpiskę całego opowiadania, dobrze wiem, co się ma dziać i jak zakończyć, potrzeba tylko czasu! ^^
      5. Wiadomość, że piszesz opowiadanie na konkurs, ogromnie mnie ucieszyła! : D Już nie mogę się go doczekać *3* Jestem mega ciekawa, co wymyśliłaś! : D
      6. Ojej... ;___; To naprawdę miłe z Twojej strony, że odbierasz to w taki sposób! ;_; No, czasem muszę się Wam po prostu wygadać i oczekiwać na Wasze odpowiedzi xD Jak każdy autor, uwielbiam dostawać komentarze ;_; xD
      Dziękuję Ci za Twój komentarz, Flan! *3* Bosz, odpisywałam na niego chyba godzinę xD *ciągle coś na fejsie się dzieje* xD
      Trzymam za Ciebie kciuki, żeby napisane przez Ciebie opko w zupełności Cię zadowalało i żebyś była z niego dumna, kiedy już je wyślesz!
      Ziarnko w porównaniu z pustynią... ;__; To pięknie zabrzmiało ;_;
      Pozdrawiam cieplusio ;_;

      Usuń
  4. Serio Yuuki-chan? Poprawka z matmy?? O boszzzz jak ja Ci współczuje aż mam cirki i mdłości na samom myśl o samym tym przedmiocie a co dopiero o maturze z jego udziałem, że o feralnej poprawce nie wspomnę. Moje najszczersze kondolencje z tego powodu. O matko chyba zwymiotuje. Aż kolacja mi się przewraca w żołądku. Wywołujesz u mnie wiele uczuć, ale aż tak potężnego obrzydzenia chyba jeszcze nigdy nie miałam. Podaj adres to wyślę Ci kwiaty i dużą bombonierkę bo obawiam, się że bez odpowiedniej ilości cukry możesz tego nie przetrwać. Łącze się z Tobą w bólu, albowiem kto jak kto, ale ja na pewno wiem co to znaczy poprawka z tego cholernego przedmiotu.
    Co do obsunięć w czasie z publikacjami nic się teraz tym nie przejmuj. Najważniejsze żebyś zdała bo inaczej to dla WSZYSTKICH może się marnie skoczyć. s Jeśli o art chodzi, to jak grzybki wyszły koleżance nie najgorzej, tak przemilczę temat Akashiego i może mu nie pokazuj bo się nam Absolut załamie ^^ mam teraz mnóstwo czasu i jeśli byś chciała to mogłabym pewne poprawki nanieść, oczywiście za waszą obopólną zgodą, to wtedy mogła bym się oderwać na chwil kilka od książek :3 Bez urazy Werciu, ale moja dusza nie tylko pisarska ale także kreślarska, aż ubolewa nad moim psychopatą w takim stanie. Na prawdę wybacz!
    Pozdrawiam i życzę dużo szczęścia! Bo coś mi się wydaje że się może przydać. Achhhaaaa i żeby Cię nie poniosło za owe szczęście dziękować. Nie wolno zapeszać!!
    Haru-chan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, z matematyki zawsze byłam słaba :c W pierwszej klasie technikum walczyłam z zagrożeniem na koniec roku, teraz w czwartej również xD Ostatecznie zdałam, szkołę skończyłam, tylko matura mi nie poszła, tylko z matmy :c
      Kwiaty i bombonierkę z chęcią przyjmę (szczególnie bombonierkę, może pralijki belgijskie załatwisz? ;_; Nie, wybacz, nie mogę być tak wymagająca... ale tak je lubię, że masakra xD Albo chociaż merci ;-; Zjem wszystkie prócz deserowych i marcepanowych xD)
      Mnie generalnie Akashi się podoba : D Wercia miała spoooorą przerwę w rysowaniu, więc może idealny nie jest, ale niedługo wstawię jeszcze kilka jej rysunków ^^ A co dokładnie chciałabyś zrobić z tym artem? :D W zależności od Twojej odpowiedzi, Wercia albo się zgodzi, albo nie xDD
      W takim razie za to szczęście nie dziękuję, ale za komentarz - jak najbardziej! ^^

      Usuń
    2. znam to, co pół roku walczę o zaliczenie i semestru i roku xD z polski skołować może być ciężko, ale od czego ma się znajomości w anglii :D ale jak koniecznie belgijskie to o kwiatkach zapomnij :P Tylko, że przy tych temperaturach i z naszą kochaną pocztą polską to może się okazać, że zamiast czekoladek dostaniesz mus czekoladowy xD Poprawić, Akashiego bo aż mnie oczy bolą jak na niego patrze xD bo fakt reszta rysunku jest całkiem całkiem :D
      przyjemność po mojej stronie, jako że nie było cały zeszły tydzień to teraz nadrabiam :D

      Usuń
  5. ''Uwolnić Akashiego''
    W moim mózgu to wygrało wszystko.
    Sam ten tytuł i wyobrażenie sobie tego w praktyce.
    A odnosząc się do ''Akashi in Wonderland''
    WRESZCIE! :D
    WRESZCIE ktoś wciska w tę rolę Akasha a nie Kuroko! ^-^
    Bardzo dobrze Yuuki ^^
    Ja czekam na to opowiadanie z niecierpliwością <3 <3 <3
    Powodzenia na poprawce!
    Masz moje duchowe wsparcie.
    PS. Pamiętaj π = około 3.14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tak sobie myślałam, że zrobienie "Kuroko w Krainie Czarów" jest trochę przeraklamowane xD A moja wizja "Akashiego w Krainie czarów" jest taka dość nietypowa, no ale moja własna, i chcę się nią z Wami podzielić ^^
      Dziękuję za wsparcie, nienawidzę liczby pi </3 Dam z siebie wszystko! ^^

      Usuń
  6. Jeeeej Akaś w Krainie Czarów ^-^ Mega :D
    Oczywiscie rozumiemy w jakiej sytuacji jestes, nie pisz nic na sile - lepiej idz sie poucz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo *3*
      Pouczę się na pewno, tylko napiszę trochę Cierni i MnU ... xD

      Usuń
  7. Ne, Yuu-chan.
    Wróciłam.
    Yay!
    ....
    ZASTANAWIAM SIĘ CZY TERAZ KTOŚ MNIE JESZCZE PAMIĘTA XDD.
    Okej, więc przede wszystkim przepraszam za moją długą nieobecność. Ja nie chciałam... To samo wyszło... ;-;. Chyba dostałam jakiejś depresji przez KNB. Oraz mam problemy uczuciowe.
    Znowu.
    xD.
    No i do tego przyjaciółka mnie namówiła na zaczęcie FMA i tak mnie kurde wciągnęło że nie robię ostatnio nic innego tylko oglądam, i czytam ff z tego...
    A dzisiaj (..wczoraj) tak jakoś weszłam znowu na Twego bloga, i co widzę? Akasza w Wonderlandzie.
    Okej, przede wszystkim musisz wiedzieć że mam absolutną obsesję na punkcie Alicji e Krainie Czarów. Szczególnie jej mrocznych adaptacji...
    Dlatego cieszę się że twoja wersja będzie... odrobinę groteskowa, jak powiedziałaś xD.
    Ano i melduję, że przeczytałam wszystko co wstawiłaś, a czego wcześniej nie przeczytałam ... oprócz Cierni. Nie umiem czytać tego typu opowiadań w nocy ;-;. Przeczytam je jutro (dzisiaj?)
    Ano i życzę ci powodzenia z tą poprawką z matmy xD.
    Pozdrawiam...
    Jeśli jeszcze mnie pamiętasz... *rzeki łez z oczu*
    To ja chyba pójdę nadrobić Modę na Uke....

    OdpowiedzUsuń
  8. Okairi, Rin-chan~! ^^
    Ja tam Cię pamiętam i widzę, że zmieniłaś avatar : D Poprzednio miałaś Akashiego i to chyba w wersji Fem (choć nie dam sobie za to głowy uciąć xD). Cóż to się zmieniło? :D
    Fajnie, że zaczęłaś oglądać FMA, bardzo fajna rzecz (nie oglądałam, ale przeczytałam wszystkie tomy mangi, jest boska i polecam) :D
    Moja Alicja taka znowuż mroczna nie będzie - nie gołym okiem. Trzeba będzie się trochę przypatrzyć, przyczytać (?), żeby się wczuć :D Ale cieszę się, że pomysł Ci się spodobał ^^
    Dziękuję bardzo za komentarzyk ^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yaaaay, Yuu-chan mnie pamięta! *znowu rzeki łez z oczy, tym razem ze szczęścia*.
      Yup, zmieniłam xD. Ano masz rację, był Akashi w wersji Fem (mam dziwny fetysz przerabiania postaci męskich na femki :') to jakoś tak mnie kręci xD). A zmieniło się to że dostałam również lekkiej obsesji na punkcie Fairy Tail... i grzeszę, bo się na heterozę przestawiam wolno *rzeki łez z oczu*. A na avku czyjeś wyobrażenie córki Gajeela i Levy ;-;. Tak jakoś bardzo mi się spodobała ;-;.
      Aww, ja planuję sobie mangi kupić... jednak obecnie pieniążków brak... wydałam ostatnio.... ehh....
      Ale to nawet dobrze szczerze mówiąc, bo ostatnia mroczna wersja Alicji jaką przeczytałam mi koszmarów sennych napędziła... więc.. cóż... XD.
      A ja dziękuję za to że mnie pamiętasz (?). XD Teraz się poprawię, obiecuję! *salutuje.*

      Usuń
  9. Ohayo~!
    Zacofana w czasie wraca :D
    Yuukiś czego ty się kobito spodziewasz?
    Serio.
    Nie ogarniam Cię w tym momencie ani trochę.
    Ani troszku.
    Ani troszeniuńku.
    Jak mogłaś coś takiego napisać?!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    "Mimo wszystko jednak, ucieszą mnie niezmiernie jakieś słowa wsparcia i choć jeden komentarzyk ukazujący szczęście z nadchodzącego opowiadania ;___;"

    Serio JEDEN? xD
    Yuuczan przecież wiesz jak my, oddane czytelniczki cieszymy swoje mordki, kiedy stworzysz coś zupełnie nowego :D
    Nie powiem - już mnie ciekawość zżera co tam upichciłaś w nowych AkaKuroszkach :3
    Może to mnie jakoś pocieszy po tym, jak nie pojechałam na koncert AC/DC ~.~ Mój najukochańszy zespół grał a ja nie pojechałam ~.~ Idę się pociąć mydłem w piance... Albo od razu w aerozolu T_T
    Ech... Ciężkie życie małego człowieka.
    A ty się nie bój i spokojnie się ucz tam ^^ Najlepsza do nauki jest czekolada <3 Wierze, że napiszesz wszyściutko pięknie z tej nieszczęsnej matmy (ukochany przedmiot każdego człowieka xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *macha rączką wciąż zmęczoną po pracy na kiosku przy AC/DC* Musiałam się powstrzymać, żeby nie zacząć śpiewać przy klientach xd Były trzy bisy nawet!
      #pocieszenielvlCLD

      Usuń
    2. To się cieszę bardzo ;_; Mam nadzieję, że moja wersja Alicji Was nie zawiedzie, chociaż z pewnością nie jest tym, czego oczekują moje czytelniczki ;___; xD Ale mimo to żywię nadzieję, że spodoba się taka, jaka będzie! : D
      Przyjmij moje wyrazy smutełków z powodu AC/DC :c Ja tam kochać ich, nie kocham, aczkolwiek lubię piosenkę Highway to Hell ( przez serial "Supernatural" xD ), także no, smutełki są.
      Czekoladę póki co muszę unikać ;_; Trzeba zacząć ćwiczyć i zbudować ładny brzuszek, to może na przyszłoroczny Pyrkon zrobię cosplay Tify z FF : D (ah, marzenia~).
      Dziękuję bardzo za komentarz! ^^

      Usuń
  10. Mordzio...na takie coś właśnie czekałam! Akasz w krainie czarów i latających nożyczek *^*. Wyobrażałam se jeszcze Murasakibarę w fabryce czekolady ale to tylko moja zajebista wyobraźnia yaoistki XD. Do rozdziałowego Aokise mi się nie śpieszy ;). Moja znianawidzona matma (ಥ_ಥ). Życzę serdecznie powodzenia ^ω^.
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żem zapomniała o nożyczkach ;___; No trudno, może w kuroko-no-basketowej wersji innego klasyka je gdzieś wrzucę, oczywiście, razem z Akashim xD
      Murasakiabra w fabryce czekolady! *3* Bardzo fajny pomysł, Twoja wyobraźnia jest nader interesująca : D ( Co prawda nigdy nie udało mi się obejrzeć Charlliego do końca, ale z chęcią bym przeczytała, więc jeśli chcesz się zabrać za pisanie, to daj znać : D ).
      Dziękuję bardzo za życzenia i komentarz! ^^
      Pozdrawiam cieplusio ♥

      Usuń
    2. Arigatou~ Moja wyobraźnia jest jak Pacyfik-znajdziesz tam wszystko C:. Ja też w sumie nigdy nie przeczytałam Charlie'go do końca X3. Ale mam taki zamiar gdyż właśnie chciałabym napisać takiego ff na wattpadzie ale to jeszcze mi trochę daleko (;ω;). Tak więc czekam c;. Niechaj nożyczki będą z tobą ヽ(´▽`)/.

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń