21 lip 2015

Konkurs, zamówienia i drobne informacje

Dzień dobry, kochani! ^^

Dzisiaj post ściśle informacyjny, bez opowiadanek, więc trochę się ponudzicie xD

Ostatnio to tu to tam dostaję pytania na temat tego, czy mogłabym napisać jakieś opko z tym czy tamtym pairingiem. Z racji tego, że wciąż ciążą mi na ramionach stare zamówienia, które cały czas czekają na realizację, nie mogę przyjmować nowych :c Oczywiście, wiem, że to tylko pytania na temat tego „kiedy napiszę YYY x ZZZ”, jednak kiedy za każdym razem muszę odmawiać, to wiadomo, że aż się smutno robi :c

Zamówienia, które wciąż czekają na realizację:

  • Takao x Kuroko
  • Akashi x Murasakibara
  • Akashi x Furihata
  • Murasakibara x Himuro
  • Kasamatsu x Kise
  • Jean x Marco
  • Tenka x Sousei
  • Takeda x Soramaru
  • Czytelnik x Haizaki
  • Czytelnik x Nijimura
  • Czytelnik x Hayama
  • Czytelnik x Himuro 2
  • Czytelnik x Kasamatsu 2
  • Czytelnik x Murasakibara 2

Jeśli ktoś poprosił kiedyś o coś jeszcze, to najprawdopodobniej zrobił to po tym jak zamknęłam zamówienia, dlatego nie ma tego w spisie.

Zamówienia, z których musiałam zrezygnować to:
  • Akashi x Kagami
  • Kagami x Kise

Uznałam, że pisanie opowiadań z pairingami, w których się nie czuję i których byłoby tylko po jednej sztuce (tak jak Murasakibara x Midorima, czy też Midorima x Kise ), nie będę pisała, bo to nie ma sensu. Więcej takich przecież nie napiszę :c Także no, wybaczcie za to ^^

Jak widzicie, zamówień mam naprawdę sporo, więc nie przyjmę żadnych innych, dopóki nie uporam się z tymi. Wiadomo, że potrzebna jest wena, pomysły i czas, a póki co piszę trzy opowiadania naraz ( wiem, że sama się tym obciążyłam, ale jeśli mam wenę, to piszę i wrzucam, no bo lepsze to, niż żebym siedziała nad zamówieniem, a na blogu cicho ).

Być może niektórym z Was „Moda na Uke”, „Bezsenność Tokio” i „Ciernie” nie wystarczają, ale, tak jak mówię, potrzeba mi weny na dany pairing i pomysłów dużo (sporo idzie na MnU).

Postaram się teraz zająć tymi zamówieniami, ale z racji tego, że mam trzy trwające opowiadania ( plus jeszcze dwa zawieszone, KnY i KnW ), to na następne jeszcze sobie poczekacie xD

Ale hej! W MnU pairingów jest mnóstwo, mieszanych, więc zachęcam do czytania :D Buttonik z linkiem znajdziecie na końcu Menu po prawej :3

Wybaczcie mi tę PRZERAŻAJĄCO długą notkę, ale chcę, żeby wszystko było jasne, i żeby mi żadna Czytelniczka nie uciekła, bo ignoruję jej prośby :c Ci, którzy zamawiali wyżej wymieniona pairingi, pewnie już pouciekali ;___;

Z drobnych informacji krótko i na temat:
  • Raz jeszcze wspomnę. Pracuję nad opowiadaniem AoKise. Pierwotnie miało być do 20 stron, ale będę musiała jednak podzielić na krótkie rozdziały. Prawdopodobnie pojawią się w sierpniu.
  • Blog z opowiadaniami autorskimi jest nadal zawieszony, skupiam się na story-yuuki.
  • Wciąż pracuję nad ostatnim rozdziałem Kuroko no Yaoi. Może pojawi się... do końca lipca? XD
  • To chyba wszystko xD


Pojawiło się pytanie o konkurs... Jeśli znów nie wypali, to więcej nie robię xD
O konkursie wszystko znajdziecie tutaj – KONKURS.

10 komentarzy:

  1. Wszystko przyjęłam do wiadomości B|
    + jaram się, bo Takao x Kuroko ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, Yukki-chan~ napisz no po znajomości Czytrlnik x Riko, albo Czytelnik x Alex. Wiem że to yuri, ale robię ładne oczka o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eio... xD Będą zamówienia, to zamówisz xD Zresztą ej, yuri?! Nawet stereotypowego MomoRiko nie napisałam, a mam się brać za Czytelnik x Riko/Alex?!
      ALE STOP, EJ.
      ZAPOMNIJ O ALEX. NA MOIM BLOGU ONA NIE MA PRAWA ŻYĆ.
      NIGDY.
      Z NIĄ.
      ŻADNYCH.
      OPKÓW.
      TAK MI DOPOMÓŻ AKASHI.
      Amen.

      Usuń
    2. jeśli byś okazała się tak dobrą duszyczką, to jestem skora czekać nawet trzy wiosny

      Usuń
    3. płaczę, wyję jak bóbr w żurawinie, bo ja ją kocham z bohaterek (miejsce zaraz po Riko)
      BRATA PRZECIW MNIE NASTAWIASZ??!?!?!?!?!?!

      Usuń
    4. A żebyś wiedziała! Nie ma mowy na żadną Alex, choćbyś mi groziła śmiercią mojego męża, Kagamiego, którego ta... PIK PIK... śmiała pocałować i paradować przed nim nago! *zazdrość bardzo*.
      ŻADNEJ ALEX, POWTARZAM.
      DEFINITYWNIE.

      Usuń
    5. JAka zazdrość! Przecież Alex to les!
      I TY ŚMIESZ PRZY MNIE OBRAŻAĆ ALEX?! BLUZGAĆ MI PROSTO W TWARZ NA KOGOŚ KTO STOI W CZOŁÓWCE TYCH KTÓRYCH BYM ZMOLESTOWAŁA(dała się zmolestować) ZGWAŁCIŁA(dała się zgwałcić)?! NA KOGOŚ KOGO HONOROWE MIEJSCE JEST MIĘDZY MAGATO I NILL?!! I JESZCZE Z CZYJEGO POWODU...!
      CZUJĘ SIĘ DOGŁĘBNIE OBRAŻONA!

      kochanie... a z Riko-chan dasz radę??? przecież to taka urocza tsundere

      Usuń
    6. ... xD Z Riko mogę napisać... xD Jak otworzę nowe zamówienia, to się przypomnij! XD

      Usuń
    7. *u* Skora byłabym ci wybaczyć zniewagę Alex za to czytelnikRiko c:

      Usuń
  3. Miałam dłuuugą przerwę od yaoiców
    I teraz jaram się nawet taką notką
    I jeszcze konkurs!! W dodatku AoKagaszki dozwolone! Jakoś od razu mi weny przypływa!
    Miło widzieć Twojego bloga i jak pięknie wygląda, yhm
    Przesyłam całusy i tulasy

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń