17 lip 2015

Coś Cię kłuje? To na pewno "Ciernie"! xD

Hah! Suchar życia ♥ xD

Witajcie, kochani! ^^ Dzisiaj rachu-ciachu, przedstawiam Wam rozdzialik nieco szybciej - mam nadzieję, że nikomu to nie przeszkadza? ^^
Tym razem nieco dłuższy i bardziej problematyczny - naprawdę, miałam z nim trochę kłopotów, a zwłaszcza z końcówką, w ułożeniu której ostatecznie dopomogła mi CLD, za co bardzo jej dziękuję. To właśnie jej dedykuję owy chapter, ale nie dlatego, że mi pomogła, ale dlatego, że wykonała dla mnie baton (button znaczy xD) do Mody na Uke, który widzicie po lewej ^^

Swoją drogą, tych, którzy nie mieli okazji zajrzeć do pisanej przeze mnie odcinkowej Opowiadanionoweli, zapraszam do czytania :D

Ale wpierw cierniste "Ciernie"! ^^
Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze ♥


Rozdział czwarty

1 komentarz:

Łączna liczba wyświetleń