28 lut 2016

Zaczynamy? *^*

Czy ta ciemniejsza zapałka nie przypomina Wam kogoś? xDD

Witajcie, kochani!
Dziś mam dla Was rozdział "Cierni" który rozpocznie totalną rozpierduchę w Waszych głowach (taką mam przynajmniej nadzieję xD)!

Czeka Was dużo... wszystkiego ._.

Ogólnie rzecz biorąc, tak jak możecie zauważyć w planie wydawniczym, ostatni rozdział tego opowiadania oraz epilog pojawią 24 marca - tak, to już jest wiadome na 100%, albowiem dnia dzisiejszego napisałam ów 61. rozdział oraz ów epilog ;____;

Oficjalnie zakończyłam pisanie "Cierni" ;____;

... A Wy i tak musicie czekać niemal do końca marca, PRZEPRASZAM XD No ale wolę wrzucać opki co kilka dni, żeby potem nie było, że znowuż długie przerwy są c: *ta, jasne, i tak się kiedyś takowe zdarzą xD*

Mniejsza z tym, zapraszam Was serdecznie do czytanka! ^^


Ciernie
Rozdział pięćdziesiąty szósty

4 komentarze:

  1. Ta ciemniejsza zapałka kojarzy mi się z Aomine a ta jaśniejsza z Kuroko a to, że leżą tak blisko siebie z AoKuro XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, czyli nie tylko ja mam takie chore wizje xD

      ~Yui

      Usuń
  2. Yuki napraw MnU, nie da sie komentować z anonima

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń