3 paź 2016

Zasiejmy ziarenko...

Witajcie, moi kochani! c:

Dziś przychodzę do Was z trzynastym rozdziałem "Mechanizmu uczuć". Mówi się, że trzynaście to pechowa liczba, i chyba jakoś to miałam na uwadze pisząc ten rozdział... biedny Jean xD Ale wierzcie mi, nie zrobiłam tego świadomie, nie zwróciłam uwagi, że to 13 rozdział xD

Mniejsza o to, ważne jest, że daję Wam świeży chapterek i powoli rozkręcamy się już z akcją - zacznie się trochę dziać. Oczywiście, walimy z grubej rury, a wszystkiego dowiecie się już za chwilę - to znaczy od momentu, w którym skończycie czytać rozdział... xD

Jedna uwaga co do Waszych komentarzy - nie odpisuję na nie, ale to nie oznacza, że ich nie czytam ;_; Pamiętajcie, że póki żyję, zaglądam tu i czytam Wasze opinie. Z odpisywaniem jest kiepsko, bo przez pracę jestem trochę zmęczona, a czas wolny staram się poświęcać na pisanie kolejnych rzeczy dla Was...  ;_;

No, koniec biadolenia - zapraszam do czytania! :D


Mechanizm uczuć
Rozdział trzynasty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń