24 paź 2016

WYNIKI KONKURSU! (I rozdzialik Mechanizmu uczuć xD)

Witajcie, moje kochane dzióbki! ;_; (czemu mam dla Was tak mało czasu?! ;_; Czuję, że się od Was oddalam... ;_; Głupia Yuuki, na co ci praca, zwolnij się...)


Po dwóch cholernych miesiącach (dwa, prawda? Albo już nie potrafię w ogóle liczyć... xD), w końcu odnalazłam czas, żeby dokończyć ostatnie opowiadanie i ogłosić wraz z jego publikacją wyniki konkursu!

Jesteście gotowi?!

Wasza Se...yyy...

Nieważne, tego nie było.

Ekhem!

Ogłaszam więc wszem i wobec następujące wyniki konkursu oraz nagrody, jakie czekają zwycięzców! c:

MIEJSCE PIERWSZE - niezaprzeczalnie niemożliwe do pobicia opowiadanie "Sekret" autorstwa Rogo!♥

MIEJSCE DRUGIE - słynne na cały świat opowiadanie "Szczęściarze" słynnej na cały świat Wattpadowiczki Rudy Meminger! ♥

MIEJSCE TRZECIE - komedia, która mnie rozwaliła i mejdowała maj dej - "Jak pozbyć się cycków i zostać koszykarzem" autorstwa Akili!

Linki macie oczywiście w zakładce poniżej:
<<Konkurs "Wrzesień 2016">>

Rogo, jako prezydent, ma prawo do wyboru mangi za dwaścia PyLyNy w sklepie Yatta (nie musi być manga, a po prostu jedna rzecz do dwóch dyszek)
Meminger wybiera sobie jedną z mangusiek: Bezsenne Noce 1/Sekaichi Hatsukoi 1/Konibi-kun/Książę Przepisów.
Akila otrzyma itemki-niespodzianki w postaci niespodziankowej.

Proszę grzecznie, żeby zwycięzcy zgłosili się do mnie i mi przysłali wiadomość na e-mail sutouri@gmail.com - każdy przesyła swój zacny adres, żebym wysłała prezenty (spoko, poufność danych zostanie zachowana i tak dalej), a ponieważ Rogo otrzyma mangę bezpośrednio od Yatta.pl z przesyłką do domku, proszę o podanie numeru telefonu, bo muszę im wpisać c:

Tutaj macie ostatnie opowiadanie konkursowe autorstwa Yuki M. Neko-chan (oczywiście, wszystkim Wam klaszczę na stojąco, bo odwaliliście kawał dobrej roboty!):

Chcę ci powiedzieć, że cię kocham


A tutaj macie nic nie znaczący rozdział mojego autorstwa :') XD
KIEDY BĘDĘ MIAŁA CZAS SKOŃCZYĆ MOJE SAWASUGA?! ;_: SAWASUGA, DAJCIE MI MOC! ;_:

Mechanizm uczuć
Rozdział szesnasty

4 komentarze:

  1. Yuuki, Yuuki, Yuuki, zostać wyróżnioną przez Ciebie to jak wcześniejszy prezent na gwiazdkę *^* Aż mam ochotę zacząć śpiewać kolędy XD po prostu dziekuuuję i lecę celebrować drugie miejsce we względem spokoju, czyli będę piszczeć i skakać po pokoju! ^^
    Przesyłam duuużo tulasów i weny! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aye, bardzo się cieszę, że moje opowiadanie zostało docenione! Bardzo mi miło z tego powodu ^^ Gratuluję wyróżnionym i wszystkim, którzy brali udział!!
    A Tobie, Yuuki, życzę dużo weny i czasu na pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cię w gacie, szok po prostu :O Ale taki bardzo pozytywny, jak dostajesz coś zapakowanego w papier ozdobny, co kształtem bardzo przypomina skarpetki, otwierasz, a tam szczeniaczek! Wielkie dzięki za wyróżnienie mojego opowiadania ^^ Dużo weny i zdrowia Yuuki, żebyś dalej tworzyła takie perełki i gratulacje dla wszystkich uczestników :3 ~Akila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, czekam za Twoim adresem, bo skoro zajęłaś III miejsce, to i Tobie należy się nagroda xD Proszę przesłać mi dane na e-mail, chyba że nie życzysz sobie żadnego upominku :)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń