27 kwi 2017

Love Shot (7)

Urodziny mam.
Dawać prezenty ☺


Love Shot
Rozdział siódmy

14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, Yuuki-senpai !

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego, Yuuki-senpai! Zdrówka, szczęścia i słodyczy, tego tobie Rin życzy :D weny, więcej yaoi, kiwi i pomidorków~ (i blondynek dla Sei'a żeby cię nie ciął :0)

    ~Rin Akashi

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Yuukiś!
    Prezentu niestety nie przynoszę, wybacz >.<
    Zdrowia, szczęścia, hajsu, weny, więcej gejozy i Kagamiego, no i wszystkiego najlepszego xd
    Pozdrawiam Yuukiś ^^
    Akhime ^~^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego! 🎁🎂🎈

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Urodziny mam.Dawać prezenty' jakie to rozkoszne jak rozkazujeszXDD
    Wszystkiego tak dobrego jak twoje opowiadaniaXD
    Dzień 27.04.199_r. był wielki dla opowiadań yaoi.
    Liczę na to, że jesteś z lat 90-tych.
    Za rok będę tutaj dzień wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był rocznik 95! (Pisze w kom pod info o Yuuki-senpai *-*)

      ~Rin Akashi

      Usuń
    2. Hej, hej teraz coś kojarzęXD w sensie 95 tylko czy to stąd?
      To za rok będę dzień wcześniej i będę pamiętała o roku urodzenia.
      No i dzięki ;)

      Usuń
    3. Ze mnie taki stalker, wszystko znajdę na blogu xD nie ma za co :D

      ~Rin Akashi

      Usuń
    4. No ładnie, mam stalkerów widzę xDD Bardzo dziękuję za życzenia! :D

      Usuń
  6. To hej, hej to tak zanim odwiedziłam stronę 'o mnie'
    XD

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń