6 maj 2017

Zmiana bloga

Okej, okej, wiem, że tamten szablon był ładniejszy, piękniejszy i w ogóle, ale potrzebowałam zmiany,
rozumiecie.

To jak ścięcie włosów po ciężkich przeżyciach xD A tu mi się podoba, że mam takie szybkie linki z okładkami do opowiadań i przede wszystkim prosty, skromny wygląd całości.

No i już nigdy nie będę miała tabaki jaki art wcisnąć w szablon (w poprzednim była MidoTaka albo SugaHina).

Z tymi tagami jeszcze się pobawię, bo za dużo mam postów a nie ma sensu trzymać bloga zamkniętego przed Wami przez tyle czasu O_O To mi zajmie... z kilka dni xD

No i szukajkę macie, ej!

*Prompto na okładeczkę, bo go kocham*

19 komentarzy:

  1. <3
    kciuk w górę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oi, już się bałam że się blog zepsuł
    Jest dobrze <3

    ~Rin Akashi

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi tych suwaczków pod nazwą bloga na telefonie ;-;

    ~ Spanikowana Julcia z rana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Na telefonie nie używałam bloga xD Więc niestety nie wiem o co cho xD

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja tam tylko pozmieniałam na polski te podstawowe rzeczy i ogarnęłam okładki xD Bogiem jest iMoechan (u dołu notka o designerze c:).

      Usuń
  5. Mnie się podoba. To chyba jakiś taki czas, sama przenoszę bloga na nowego z inną domeną xd
    Brak dostępu do spisu treści na telefonie nieco doskwiera, bo chyba jak większość żyję mobilnie ;u; Będziesz to poprawiała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dzisiaj się tym zajmę c:

      Usuń
    2. Okej, wiesz co, teraz tak spojrzałam i w sumie za bardzo nie mogę tego zmienić ._. Mogę ewentualnie wskazać, żeby Wam wyświetlało wersję na komputer, ale to będzie dla Was niewygodne, a poza tym sami możecie to zrobić, odszukać co tam was interesuje i po prostu sobie wrócić do wersji mobilnej xD

      Usuń
    3. O, pardon, jednak się udało xD

      Usuń
  6. Mi osobiście nie bardzo się podoba i jest trochę, no... nieczytelnie.
    Ale no cóż, to twój blog, a ja po prostu przeniosę się z czytaniem na telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na telefonie teraz jest też mega niewygodnie, bo nie ma spisu treści, a jest za dużo opowiadań, żeby je wyszukać

      Usuń
    2. Jak to nie ma spisu treści? Masz 3 rozwijane menu, w tym opowiadania

      Usuń
    3. Pardon, masz jedno, STRONA GŁÓWNA, klikasz strzałkę i wybierasz sobie czy chcesz opowiadania czy shoty

      Usuń
    4. Ojej, przepraszam! Nie zauważyłam wtedy, że już to zmieniłaś! Wybacz!

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń