20 lip 2017

Wolfstar od Yuuki!

To mój pierwszy... no dobra, nie mogę tak powiedzieć xD Jako fanka Harry'ego Pottera w młodości
dosłownie hurtowo pisałam fanficki o huncwotach, choć wtedy byłam zbyt niewinna, by łączyć ich w pary - chociaż braterską miłość zachowywałam zawsze.

Ostatnio trafiłam na Wattpadzie na bardzo zabawne talksy z Harry'ego Pottera, a wśród nich odnalazłam swoją ścieżkę życia... odnalazłam zbawienie... odnalazłam spokój duszy - o ile można tak nazwać totalne fangirlowanie i piszczenie na widok Wolfstara xD

Nie przedłużając, rozpoczynam moją przygodę z Wolfstarem - czyli Syriusz x Remus. Nie myślcie sobie, że poprzestanę na tym shocie, bo zaczęłam już opowiadanie o wolfstarze oraz o przygodach huncwotów, które za jakiś czas zacznę publikować, ale to ze spokojem xD

Mam ogromną nadzieję, że polubicie mojego wolfstara (mam na myśli całościowo, a nie tylko ten shot poniżej xD), bo oddałam już mu swoją duszę i serce ☺

Zapraszam do czytania!


Those days
Wolfstar *-* KYAAA ♥ *-* %#(♥@%)@#♥T(UF♥ N#)%* *Yuuki fangirling of Wolfstar*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń