30 sty 2018

To nie koniec psot!

Witka, kochani! :) 

Na Wattpadzie chyba więcej jest fanów "Nox!", no ale w każdym razie skoro mam, to publikuję, nie? xD

Możecie to nazwać "ciągiem dalszym" (z racji tego, że teraz jest to także tytuł "Lumos!". Tak, wiem, nie ta kolejność, ale tak właśnie ma być. Rozumiecie - przed wyjawieniem sekretu Remusa było ciemno, teraz nastaje jasność. Takie tam interpretacje xD), aczkolwiek nie jest to do końca ciąg dalszy, bo możliwe, że będę pisać jakieś takie wyrywkowe momenty z ich życia. A wszystko z racji tego, że w wolnym czasie nadal czytam "Harry'ego Pottera" i czasem najdzie mnie jakaś wena, to napiszę i wrzucę. No, ale regularnej publikacji na pewno się nie spodziewajcie :( Ostatnio piszę baaardzo mało, za to dużo czytam. Ta przerwa to dla mnie prawdziwe ukojenie ;_;

Od razu mówię, że nie - to, że piszę ff z HP, nie znaczy, że z anime może też napiszę. Z anime napisałam już wystarczająco, a HP to takie... wiecie, dzieciństwo xD Nieważne xD I TAK SIĘ NIE USPRAWIEDLIWIĘ NO! PO PROSTU JAK CHCĘ TO PISZĘ xD

W każdym razie, mam nadzieję, że ewentualnych chętnych zainteresują takie tam niedługie rozdzialiki.

Ściskam mocno wszystkich Potteromanów (i Blackomanów i Lupinomanów ♥♥♥)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń