28 sty 2020

Czy ktoś jeszcze lubi MuraMido?

Ale serio, czy ktoś jeszcze lubi ten pairing? xD Czy w ogóle jeszcze się ogląda i lubi Kuroko no
Basket?! ;_; CZY TO JUŻ WYSZŁO Z MODY (wiem, że tak xD) I CO ZA TYM IDZIE, MOJE OPOWIADANIA TEŻ?!

No cóż, mam nadzieję, że "Moda na Uke" nigdy nie wyjdzie z mody, w końcu jest modą sama w sobie, prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Zapraszam na nowy odcinek!
Aha! I w sumie to miałam Wam napisać, że w najbliższych odcinkach będzie trochę więcej seksu - muszę przypomnieć sobie, jak się pisało sceny erotyczne xD

A tak swoją drogą... może macie ochotę na jakieś Czytelnik x Postać?



Moda na Uke
Odcinek 113

6 komentarzy:

  1. Boże,ja też jestem świadoma tego jak martwy jest już nasz fandom xD i to tak boli. Weszłam tu do ciebie bo stęskniłam się za knb i proszę!xD
    Ty nadal walczysz Yuki!xD jesteś niesamowita. lecę nadrobić WSZYSTKO. Do zobaczenia za rok xDDD
    - friendly ghost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;_;
      No i pewka, że walczę! Fighto, fighto! ♥ ... Tak naprawdę to ja się już znam tylko na KnB, nie mam wyjścia, nie mam co innego pisać :''') HQ!! pewnie też umarło, SnK wiadomo, tytani zjedli, Harry Potter też raczej taki niezbyt żywy... Teraz to pewnie tylko wiedźmin gdzieś ożył nagle xD Co jest teraz w ogóle w modzie? Może ja coś specjalnie dla was obejrzę i napiszę do tego ff? xD

      Usuń
    2. Zdycham z wiedzmina też XD wszyscy moi znajomi nagle mają na niego fazę And im like??? Nie mogliście zrobić tego 5lat temu, kiedy ja też miałam? XD
      I jeju... Naprawdę złoto, takich jak Ciebie że świecą szukać, Yuki XD Ja właśnie nadrobiłam 64 rozdziały i jestem jdkcdkcckdkfkdkcj
      No nie powiem. Szykuje się długi komentarz, jak tylko będę miała więcej luzu w pracy xDD ��
      -friendly ghost

      Usuń
  2. Bądźmy szczerzy, fandomy umierają śmiercią naturalną. ALE wciąż są niedobitki takie jak my! Nie dajmy się! 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że to nie kończące się tasiemce, wtedy fandom przechodzi z pokolenia na pokolenie 😂😂😂

      Usuń
    2. Hahahaha! ♥
      Borze, w sumie racja, te moje MnU to naprawdę na całe pokolenia będzie xD
      Rozsiewajcie miłość do KnB! Nie dajmy umrzeć Cudakom ♥

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń