30 cze 2020

PSYCHO - Premiera! ♥

Hello wszystkim! ♥


Ostatecznie premiera "Psycho" jednak jest dzisiaj, bo jutro pracuje 12h od rana do wieczora i zwyczajnie nie będę miała czasu, żeby wstawić jutro ;_; A tu trzeba było jeszcze okładeczkę zrobić, uszykować opisik opka itp.itd.

Także ten... ekhem!

Nowe Akakuro ♥
Na pomysł ten wpadłam, bo mi się p-przyśnił >///> Trochę go oczywiście doszlifowałam. Rozdziały będą przypadać raczej krótkie, utrzymane w nieco innej formie niż moje pozostałe opowiadania c: Trochę jak tradycyjne opko, trochę jak atmosfera z "Na wieki wieków"... taka mieszanka! Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu >_<

Na chwilę obecną mam gotowych 8 rozdziałów, będę je publikować w środy i niedziele, chyba że zabraknie mi czasu, to przedłużę i będę publikować tylko w niedziele, ale postaram się utrzymać opko przy życiu xD Tym bardziej, że pisze mi się je naprawdę przyjemnie i w końcu mam okazję wyżyć się jeśli chodzi o mój chory umysł *-*

Aha! Pamiętajcie, że "PSYCHO" nie jest tym "gigantem AkaKuro", którego zapowiadałam c: Ale to pomoże Wam się nieco przygotować na tę nową "formę" jaką stosuję ♥

Nie przedłużam już paplaniny i zapraszam Was serdecznie do czytanka i komentowanka! >///<

Kocham,
Yuuki ♥



PSYCHO <---- link bezpośrednio do zakładki z opkiem i opisem c:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń