24 cze 2020

River Flows in You | Yiruma Collection

Dzisiaj premiera mojego nowego... hmm, opowiadania? D: Nie, raczej po prostu serii miniaturek! c:
To dosyć wyjątkowa i nietypowa dla mnie forma, bo jak dobrze wiecie, ja w miniaturki to tak średnio >.> Ja lubię pisać dużo i długo xD

Ale! "River Flows in You" to wyjątkowa seria *-* To kolekcja trzydziestu jeden miniaturek, które piszę podczas słuchania różnych utworów Yirumy - ale to nie tak, że piszę "cokolwiek"!

Najpierw słucham utworu... zagłębiam się w nim, daję się ponieść, odlatuję gdzieś wysoko w chmury... wyobrażam sobie scenę idealnie pasującą do danego utworu, do muzyki, do melodii... wyobrażam sobie bohaterów, którzy pasują zarówno do tej melodii jak i do sytuacji...i piszę ♥

Dlatego nie wiem, jakie będą pairingi, ale na pewno będą różne ♥ Na razie mam gotowe dwie miniaturki, zobaczymy co potem ^^

Każdy rozdział będzie miał link z utworem, od razu wklejony, także możecie sobie puścić PLAY i, słuchając, jednocześnie czytać i dać się porwać, tak jak ja się dałam porwać! >///< ♥

Życzę Wam cudownie miłego czytania!

~ Yuuki


River Flows in You | Collection
1. Maybe



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń