5 cze 2020

Moda na Uke, odcinek 117!

BUDOWA ODCINKA ,,MODY NA UKE"

  • Zazwyczaj plik ma od 30 do 40KB
  • staram się pisać 10 stron A4 minimum
  • każdy odcinek (poza wyjątkami) dzieli się na dwie równe połowy i przedstawia historię z różnych perspektyw - np. pierwsze 4-5 stron opisane są z perspektywy Kuroko, "***" oddzielają historię i przedstawiona jest wizja np. Aomine, i znów trwa ona 4-5 stron.
  • jeśli pierwsza część zajmie mi więcej niż 6 stron, nie piszę drugiej

I tak też jest z dzisiejszym odcinkiem xD Rozpisałam się i wyszło 7 stron - nie piszę dalej, dlatego że w następnej kolejności będzie... coś, na co czekaliście bardzo dużo czasu - KONFRONTACJA KUROKO I AKASHIEGO! ♥ Teraz muszę się skupić, żeby wyszło tak, jak chciałam, żeby wyszło c: 


A na razie - miłego czytania! ♥ Wkrótce pojawi się też Czytelnik x Akashi 3! ♥ 


Moda na Uke

2 komentarze:

  1. Jaką czcionką piszesz rozdziały? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jest to Times New Roma, czasem Liberation Serif c: Jestem wzrokowcem i przyjemnie mi się pisze różnymi czcionki : D Lubię też np. ustawić sobie jakiś pastelowy kolor strony i na kolorze pisać, nie tylko na bieli ^^

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń