24 maj 2016

Remont na blogu!

Aby nastawić się już tak totalnie na "Haikyuu!!" postanowiłam zmienić już tę NUDNĄ MIDOTAKĘ (Shin-chan, Takao, sumimasen ;_;) na moje hajkjujowe OTP - SugaHina c: Prawda, że ładnie razem wyglądają? Jasne, że prawda! Po co ja się w ogóle pytam, hehehe.

Bardzo wszystkim dziękuję za okazane mi wsparcie! *-* Nie macie pojęcia jak się cieszę, że chcecie zostać ze mną, nawet jeśli nie będzie już shotów z KnB.

W nagrodę macie tu przedwcześnie piąty rozdział "15 minut" xD Nie robiłam bety, więc mogą gdzieś tam pojawić się błędy c: Zwolenników Wattpada uprzedzam, że na Wattpadzie rozdział pojawi się wieczorem c: Bo to blog zasłużył na nagrodę ♥ xD


15 minut
Rozdział piąty



6 komentarzy:

  1. Moje MidoTakaszeee ;-;
    Taki pikny rysuneczeeeeeeek ヽ(´ー`)ノ
    No ale, przyznam ten też jest kałajaśny (/'ω')/
    ~megg

    OdpowiedzUsuń
  2. Afghdussjsissjsjsmsi
    Yuuki-senpai, jeżeli Ty napiszesz ten przecudny paeing SugaHina, będę Ci dozgonnie wdzięcza, bo są słodziansi, mhm! Z chęcią poczytam jakiś shot, tym bardziej opowiadanie wielorozdziałowe *nakręca się tak bardzo*.
    Rozdzialik mraśny, jak zwykle zresztą! Nie wiem dlaczego ale jak cokolwiek czytam tutaj zamieszczone, przypomina mi się ta scenka z Cierni z wanną i Akaszem uke, przy Kuroszu! Przeczytałabym to raz jeszcze, ale nie kojarzę w jakim to było rozdziale. No nic, jakoś sobie poradzę z odnaleziwniem tego!
    Jeszcze raz, bardzo, bardzo kocham i cieplusio pozdrawiam! Uzależniłam się od sprawdzania trzy - cztery razy dziennie, bloga. 😣😤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, cieszy mnie to ogromnie xDD
      SUGAHINA TO ESENCJA ŻYCIA. Mam już 4 pomysły na shoty, będzie super xD (no, postaram się przynajmniej ;-;) Za rozdziałówki na razie się nie biorę, za wcześnie na to xDD
      A scena w wannie jest w 50 rozdziale xD
      Pozdrawiam cieplusio! ^^

      Usuń
  3. Nigdy jakoś nie pomyślałam o shipie Sugahina i muszę przyznać poruszyłaś moją duszę. Jak mogłam nie pomyśleś o tym shipie? Szablon piękny i nie mogę doczekać się jakiegoś shota, a teraz wybacz ale ao3 czeka :D Sugahina nadchodzę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli napiszesz to cholerne SugaHina, napiszę wreszcie tego konkursowego szota *^* Nie żeby to był szantaż c; OTP mojego życia ;-; Albo jeszcze... Nie. KuroTsukki to zuo w swej zajebistości... Zrozum tu biedną Yui... NoyaHina też jest takie >.< Pffdjdjsj... Nie mam ochoty ma pisanie kilometrowek...
    ~Yui

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli napiszesz to cholerne SugaHina, napiszę wreszcie tego konkursowego szota *^* Nie żeby to był szantaż c; OTP mojego życia ;-; Albo jeszcze... Nie. KuroTsukki to zuo w swej zajebistości... Zrozum tu biedną Yui... NoyaHina też jest takie >.< Pffdjdjsj... Nie mam ochoty ma pisanie kilometrowek...
    ~Yui

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń