31 maj 2016

15/6

Od teraz chyba właśnie w ten sposób będę oznaczać posty zawierające link do kolejnego rozdziału "15 minut" - 15/6, 15/7, 15/8... Bo naprawdę nie mam pomysłu jaki dać tytuł posta xD

Lecimy dalej z fabułą, a ja przy okazji pragnę przypomnieć wszystkim o trwającym konkursie! Szczegóły znajdziecie 
 >>>TUTAJ<<<

Jednocześnie chciałabym zwrócić uwagę na Plan Wydawniczy, gdzie pojawiły się w kolejce pairingi Oikawa x Iwaizumi oraz Asahi x Nishinoya. Proszę uprzejmie nie przejmować się faktem, że "łeee, trzy tygodnie z rzęgu OiIwa, ale dupa, a co z innymi pairingami?", ponieważ po pierwsze - dopiero zaczynam przygodę z "Haikyuu!!" (więc zaznaczam, że shoty na początku będą dupne), i prawdopodobnie każdy doczeka się w końcu jakiegoś ulubionego pairingu, a po drugie - muszę dać z rzędu to OiIwa, ponieważ podzielone jest na trzy części, i zdążylibyście zapomnieć co było w poprzedniej, jeżeli kolejną dałabym po dłużej niż tygodniu :')

Aha, i jeszcze - znów korzystając z okazji - informuję uprzejmie, że moje stare AsaNoya zostało usunięte ("Szczególny dzień Nishinoyi"), ponieważ było, delikatnie mówiąc, tragiczne (i nikt mi o tym nie powiedział! ;_;).

A teraz zapraszam już do czytania rozdziału xD *nie ma bety*


15 minut
Rozdział szósty 


Dziękuję za uwagę! XD Widzimy się w ten piątek z PPP - AoKaga! 

2 komentarze:

  1. A będzie KuroKen ;-;
    Ja tak ich kocham <3
    Albo KuroTsuki? Błagam ;___;
    ~megg

    OdpowiedzUsuń
  2. RainbowMinded31 maja 2016 19:38

    Kocham OLIWĘ :P
    Yuuki, ale za to AsaNoya, które usunęłaś to należy Ci się kara... ja się nie zgadzam!!! (dobrze, że wczoraj zdążyłam przeczytać jeszcze raz XD)
    Uwielbiaaaam Cię Yuuki za tą oliwę <3 (bo ja tak lubię na nich mówić XDD)

    ~RainbowM

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń