3 cze 2016

Piąteczek z AoKaga!

To ostatnie moje PPP z anime "Kuroko no Basket" i jednocześnie ostatnia, że tak to nazwę, oddzielna praca z tego fandomu (no bo "15 minut" jest rozdziałowe i jeszcze się będzie pojawiać do sierpnia xD).

Co się tyczy Haikyuu!!... Zmieniam moje OTP na OiIwa :') Możecie się spodziewać więc, że jak tylko znajdę jakiś śliczny art z nimi, to znowu zmienię obrazek w szablonie, sorry, ale chcę OiIwa xD OiIwa to moje nowe życie.

Przy okazji ładnie proszę, żeby się na moim blogu nie reklamować ._. Bardzo nie lubię, kiedy ktoś, nie czytając nawet pracy autora, wstawia mu komentarz z zaproszeniem do swojego bloga. Jak zależy Wam na czyjejś opinii, to piszcie na e-mail. Ja takie komentarze niestety z góry usuwam (nie mówię o tych, w których sama proszę o jakiś link, rzecz jasna).

Dziękuję za uwagę i zapraszam do czytania seksów AoKagaszkowych~! (bety nie ma).



PPP AoKaga
Hasło: Kocham Cię

2 komentarze:

  1. A czy jest jakaś nadzieja na coś z paringiem KuroTsuki?._. Bo wszyscy hejtują tą pare (bo Tsukkiego z Yamaguchim shipują, a Kuroo z Kennmą [nie wiem czy tak się pisze jego imię... Kennma? Kenma? Cuś, coś... Nie wiem.-.]) ;-; I nie ma w ogóle na polskiej stronie internetów nic z nimi... A ja ich kocham... T-T Nie zmuszam oczywiście. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń