10 cze 2016

Moje pierwsze OiIwa ;_;

Witajcie, kochani!

Dziś piątek, piąteczek, piątunio, a więc to oznacza, że czas na debiut mojego pierwszego w życiu mym całym OiIwa!

JEST DO KITU.

Tak tylko ostrzegam xD Ale nie no, mówiąc serio, nie jestem z niego zadowolona, bo to moje pierwsze opowiadanie z tym pairingiem, więc totalnie się "nie czułam" pisząc je, w dodatku tytuł też wzięłam z dupy xD :/ Musicie mnie zrozumieć i przebaczyć mi, że nie wyszło najlepiej xD W dodatku podzielone jest na trzy części, bo jest dość długie. I tak:

1 część - 7 stron
2 część - 11 stron
3 część - 13 stron

Oczywiście, nie mówię, że opowiadanie jest bez sensu i w ogóle nie ma prawa bytu, bo w sumie zawiera jakąś tam odrobinę słodyczy, no ale idealne też nie jest (a Yuuki lubi jak jest idealnie xD). Idealne to będzie kolejne OiIwa (08 lipca), z tego to jestem w cholerę zadowolona xD

ZNOWU PRZYPOMINAM O KONKURSIE!
>>>LINK<<<

Tymczasem zapraszam do czytania c:

One kiss [cz.1]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń