17 cze 2016

Oliwki dla ciała, OiIwki dla duszy ♥

Witajcie, moi kochani! c:

Na chwilę obecną moim życiem wciąż rządzi writeblock, wobec czego plan wydawniczy nie ulega zmianie, ale to i tak nie zmienia faktu, że do początku sierpnia tak czy tak macie u mnie co czytać xDD

Pamiętacie o konkursie?
>>>LINK<<<

Trzymajcie się, proszę, "zasad" opisanych w tym konkursie, bo jeśli np. dostanę pracę z pairingiem, którego nie było na liście, a nie dostałam e-maila z zapytaniem czy ten może być, to pracy nie będę brała pod uwagę.

Po terminie prac też nie przyjmę, choćbyście się spóźnili o minutę ☺(termin do 1 września, 23:59). W zależności od tego ile prac dostanę, termin ogłoszę po ich przeczytaniu c:

A teraz to ja zapraszam Was do czytania i widzimy się we wtoreczek z MidoTaczką!


One kiss [cz.2]


4 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam tytuły twoich postów xd <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy przeczytałam, ze porzucasz pisanie KnB byłam bliska płaczu bo uzaleznilam się od tego. Jednak muszę przyznać, ze chociaż serii nie znam to czekałam na cz II. Wniosek? Nie ważne o kim, ważne, ze Yuuki pisze :*

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń