29 sie 2016

Powrót

Witajcie, kochani!

Tak, wiem, nie było mnie, chociaż mówiłam, że na kolejny rozdział MU nie będziecie musieli długo czekać. No niestety, miałam trochę dupereli na głowie i nie dało rady :/ Teraz za to dam Wam dwa rozdziały, tak w ramach rekompensaty.

Jednakże - muszę Was ostrzec, że od teraz będę pojawiała się rzadziej, w miarę, jak mi pozwoli na to praca. No wiecie, człowiek dorasta, a ja potrzebuję pieniędzy, żeby wyjechać do Japonii. Hłe hłe.

Jedna zła wiadomość dla konkursowiczów - dostałam raptem cztery prace i nie podoba mi się to. Tyle osób mi pisało, żebym zrobiła jeszcze konkurs, a ostatecznie jak na razie zgłosiły się 3 osoby. Jeśli do tego 1 września nie dostanę więcej prac, to konkurs wycofuje ._. Wiem, że to nie fair, ale postawcie się w mojej sytuacji... robię coś dla Was, na Waszą prośbę, a potem się okazuje, że to olewacie, a specjalnie dałam Wam praktycznie 3 miesiące czasu i spoko "warunki".

No mam nadzieję, że dostanę więcej prac, jeśli nie, to konkurs kaput :/ Boli? Mnie też :')


Mechanizm Uczuć

Rozdział szósty
Rozdział siódmy

P.S - Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Sporo czasu mnie nie było i nie wiem, czy odnajdę wszystkie, na które nie odpisałam, ale się postaram, gdy będę miała czas ;_; 
P.S.2 - Duhini Nagishi (dobrze napisałam nick?) Tobie też dziękuję za wszystkie poprawki błędów. Poprawię je, gdy też znajdę czas, dziękuję za Twoją fatygę! 

6 komentarzy:

  1. Do tego opowiadanka dopiero się przymierzam, ale pisze apropo konkursu. Napisałam, kiedy ogłosiłaś konkurs, że na pewno coś napiszę i słowa mam zamiar dotrzymać, ale sama wzięłam się za 'tworzenie' i przez to wszystko co napiszę od razu ląduje opublikowane :/ Prace mam jednak zaczętą i najprawdopodobniej wyślę Ci ją w ostatniej chwili, jednak kto jak kto, ale ja nie dam rady? :P

    Ruu

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam napisać coś, ale tylko Koreańczycy mi w głowie >-<
    Niestety, chyba Japonia znika w moim życiu. Pojawia się Korea Południowa.
    ~megg/MialoTakByc

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powiem, śmiechłam bardzo, gdy zobaczyłam ten krótki komiks powyżej ;V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też leżę za śmiechu
      ~Yuukifan

      Usuń
  4. Też bym coś napisała bo jak sama mówiłaś można proponować własne parringi tylko o co bym nie spytała nic ci nie odpowiadało ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeeeeeeeej, tyle do nadrobienia!!!

    < dalej jara się sex-shotami >

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń